Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aangezien ik maar op enkele kilometers van Sportpaleis woon is dit ergens jammer. Maar het middenplein van Vorst is wel 100x beter dan die van het Sportpaleis.
Sam Fender has shared details of a new UK and European tour, set to kick off later this year. Find a list of dates and ticket details here.
www.nme.com
Benieuwd of Wunderhorse ook in Vorst het voorprogramma zal zijn voor Sam Fender. Voor de Antwerpenaars hij speelt ook in het 013 podium in Tilburg net over de Nederlandse grens (wel een kleine zaal max 3.000 personen in vergelijking met Vorst).
Sam Fender has shared details of a new UK and European tour, set to kick off later this year. Find a list of dates and ticket details here.
www.nme.com
Benieuwd of Wunderhorse ook in Vorst het voorprogramma zal zijn voor Sam Fender. Voor de Antwerpenaars hij speelt ook in het 013 podium in Tilburg net over de Nederlandse grens (wel een kleine zaal in vergelijking met Vorst).
De 013 is wel een aanrader ja, slechts een half uurtje over de grens bij hazeldonk sta je voor de deur daar geparkeerd en wel. Goede zaal, en voor mijn gevoel erg klein voor Sam Fender. Dat beloofd wel mooi te worden!
PS; hij laat wel een mooie ruime over voor festivals later. Ik zie m wel een hoge spot pakken, main kan altijd. Maar met een intieme 013 show ook in de zaaltour; misschien in The Barn??
www.nme.com
Benieuwd of Wunderhorse ook in Vorst het voorprogramma zal zijn voor Sam Fender. Voor de Antwerpenaars hij speelt ook in het 013 podium in Tilburg net over de Nederlandse grens (wel een kleine zaal max 3.000 personen in vergelijking met Vorst).
Ahaa. Top tip. Daar ben ik ooit al eens geweest voor een concert van Lifehouse (lang geleden).
Dat is inderdaad een mogelijkheid. Ook zeer handig om te parkeren daar.
Headliners de laatste jaren 'meestal' om 8h. Verder nog geen nieuwe profielfoto of dergelijke.
Gelukkig zie ik in mijn glazen bol dat we nog even geduld zullen moeten oefenen.
Andere continenten voor tour Rüfüs du Sol vandaag bekend gemaakt, o.a. Los Angeles op 16 augustus. Pukkelpop dus uitgesloten, opschrijven voor Rock Werchter dus met die datum van 5 juli in Londen en het vooralsnog ontbreken van een Belgische show: https://www.rufusdusol.com/live