Hardrock & Metal Chat

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
421
1.013
Blijkbaar iets te snel gelezen toch niet de volledige tour, de tour wordt wel ingekort.
Echt duidelijk gecommuniceerd is het allemaal niet maar zoals ik het nu begrijp hadden ze op 12/10 al een show gecancelled, die van vandaag dus ook. Er resteren hierna nog 8 shows van deze tour, maar in het statement zeggen ze dat er 10 shows cancelled zijn dus dat is eigenlijk de rest van de tour dus geen MM op Desertfest.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.007
4.977
De zondag van Samhain erbij. Wat moet ik vooral checken? Ken alleen Russian Circles 😅
Russian Circles. Ik heb mijn weekendticket maar verkocht en een zaterdagticket gepakt (bijna puur voor Amenra). Helaas veel teveel black metal voor mij dit jaar. Dat was op de vorige edities toch beter gemixt.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Jamel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.174
5.583
Echt duidelijk gecommuniceerd is het allemaal niet maar zoals ik het nu begrijp hadden ze op 12/10 al een show gecancelled, die van vandaag dus ook. Er resteren hierna nog 8 shows van deze tour, maar in het statement zeggen ze dat er 10 shows cancelled zijn dus dat is eigenlijk de rest van de tour dus geen MM op Desertfest.
Wel spijtig voor het festival, maar heel erg vind ik het persoonlijk niet.
Benieuwd wat we in de plaats krijgen op zo'n korte termijn. Iets Belgisch erbij en de rest doorschuiven wss.
Of Amenra 1 op 1 heel mss, maar die zullen ondertussen al wel onbetaalbaar zijn
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
421
1.013
Wel spijtig voor het festival, maar heel erg vind ik het persoonlijk niet.
Benieuwd wat we in de plaats krijgen op zo'n korte termijn. Iets Belgisch erbij en de rest doorschuiven wss.
Of Amenra 1 op 1 heel mss, maar die zullen ondertussen al wel onbetaalbaar zijn
Ik dacht ook aan Amenra, spelen zaterdag in Oignies op Tyrant Fest dus zijn in de buurt
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.787
3.557
Is er hier ooit iemand geweest op het Amerikaanse Aftershock festival? De kans is heel groot dat ik volgend jaar rond de periode in het zuid-westen van de Verenigde Staten ben en het lijkt mij een fantastische belevenis om dan ook 1 dagje mee te pikken van dit festival. Moet qua planning wel mee zitten natuurlijk. Het zou helpen als het net als dit jaar in het weekend van 12 oktober zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.021
9.036
Wel spijtig voor het festival, maar heel erg vind ik het persoonlijk niet.
Benieuwd wat we in de plaats krijgen op zo'n korte termijn. Iets Belgisch erbij en de rest doorschuiven wss.
Of Amenra 1 op 1 heel mss, maar die zullen ondertussen al wel onbetaalbaar zijn
Ik dacht ook aan Amenra, spelen zaterdag in Oignies op Tyrant Fest dus zijn in de buurt

Ik vind het ook niet heel erg van Monster Magnet, want het biedt een kansje op een toffere headliner. Anderzijds heb ik me ook best wel verheugd op Throatsnapper, dus een toffe naam op mainstage op dat tijdstip betekent weer een extra clash voor me.

Op zo'n korte termijn lijkt mij de meest logische 'vervanger' trouwens Stoned Jesus, dat ze het hele programma wat opschuiven en er een band ergens in de middag tussen zetten.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.021
9.036
Hoi..
Ken echt te weinig en wat familiedingen.
Wel neo in Eindhoven op de planning.
Ah oké, ik dacht te kunnen lezen in je vorige post dat je naar DF zou gaan, omdat je de line-up aan het ontdekken bent. Maar dan begreep ik je verkeerd.

NeO ben ik ook. Eerste biertje is van mij. (y)
 
  • Confetti
Waarderingen: MarcoReusel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
421
1.013
De nieuwe line-up van The Ocean zal toch minder snel actief zijn dan gedacht want ze hebben hun optreden op ProgPower USA gecancelled. Aangezien ze daar ook Pelagial volledig gingen doen dacht ik dat Loïc er nog wel zou bij zijn maar dat staat nu toch ook weer op losse schroeven
It is with regret that I announce The Ocean has canceled their appearance at ProgPower next September. The band reached out to me shortly after the festival last month and informed me of the issue. We tried to figure out a way that would allow the band to perform, but it's unclear whether or not that would be possible. Thus, I made the decision to pull the plug now and head into a new direction before tickets for Day 2 go on sale.
Band statement: "With The Ocean’s impending lineup change at the beginning of next year on the horizon and the fact that our work visas for the current lineup expired, we have to regretfully pull out of Prog Power USA 2025. Cancelling shows is an absolute last resort for us and we’re sorry for not being able to perform. We heard only great things about Prog Power and hope to be able to play Prog Power at one point in the future!"
I have already begun working on a replacement and should be able to announce something ahead of our on sale date for Day 2.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.924
4.080
De nieuwe line-up van The Ocean zal toch minder snel actief zijn dan gedacht want ze hebben hun optreden op ProgPower USA gecancelled. Aangezien ze daar ook Pelagial volledig gingen doen dacht ik dat Loïc er nog wel zou bij zijn maar dat staat nu toch ook weer op losse schroeven
Ze blijven daar ook zo irritant vaag over!
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Jamel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
421
1.013
Ze blijven daar ook zo irritant vaag over!
Misschien komt Mike Pilat (Precambrian / Fluxion 2009 ) wel terug want Herod is blijkbaar gestopt ondanks dat die vorig jaar nog Iconoclast hebben gereleased. Op de laatste track van die plaat doet Loic overigens ook mee.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
310
296
Misschien komt Mike Pilat (Precambrian / Fluxion 2009 ) wel terug want Herod is blijkbaar gestopt ondanks dat die vorig jaar nog Iconoclast hebben gereleased. Op de laatste track van die plaat doet Loic overigens ook mee.
Ik wist niet dat ze een album naar mij vernoemd hadden. :oops: Misschien moet ik toch maar eens een keer dieper in hun discografie duiken dan.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
421
1.013
Ik wist niet dat ze een album naar mij vernoemd hadden. :oops: Misschien moet ik toch maar eens een keer dieper in hun discografie duiken dan.
Het is hun eerste plaat maar in 2009 heruitgebracht met vocals van Mike Pilat die toen hun zanger was. Je hebt dus 2 kansen om het goed te vinden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
807
621
Aiiiiii.... dat is wel heel pijnlijk hahah. Heb wel een boel leuke dingen gezien daar. Al vond ik het op de vrijdag toch wel net een tikkeltje te veel black metal.
Had continu 18 oktober in mijn hoofd, dus wel echt heel erg balen.

Ach ja, een leuk festival voor 60 euro gesponsord I guess.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken