Hardrock & Metal Chat

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.816
8.799
De zondag van Samhain erbij. Wat moet ik vooral checken? Ken alleen Russian Circles 😅
Borknagar is wel mijn hoogtepunt van de dag, fijne mix van black en prog.

Dag is wel voornameijk gevuld met black metal, moet je van houden. Begin zelf een beetje erin te komen maar is niet mijn favoriete genre. Rotting christ en Uada vind ik wel tof, is wel de wat meer melodieuze kant van de black metal geloof ik.

@Joslittel en @Jamel kunnen je waarschijnlijk wel meer tips geven. Tegen mij zeiden ze dat iedere band van de line up de moeite is behalve Alkerdeel, dus je hebt genoeg om te luisteren in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.542
@Joslittel en @Jamel verklaar u nader, wat heeft Alkerdeel jullie misdaan :LOL:
De minste muziek van die dag maken haha!

Leuk dat je er ook bij bent @elo . De aanraders zijn Messa aan het begin van de dag. Beetje groovy en psychedelisch met goede zangeres. Borknagar is ook mijn favoriet met sterke mix van black, rustigere stukken, veel melodie. En Rotting Christ natuurlijk. Was onbeschrijfelijk goed op Graspop. Het werd een black metal ritueel genoemd waarin iedereen werd meegezogen. Met deze bands heb je al een goede start!
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.898
De minste muziek van die dag maken haha!
Fair enough. Zegt toch vooral iets over het ontzettend hoge niveau van die line up dan, want ik heb die lui een keer hier in Astrant live bezig gezien, had er niks op aan te merken, integendeel. Maar inderdaad, tegenover Messa, Borknager, Rotting Christ, en Russian Circles leggen ze het zeker af 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken