Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
938
1.497
Met Peter Beense exclusief op mijn festival ga ik er natuurlijk vanuit dat er een enorme ticketrun is geweest bij mij ;)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.698
2.054
12. @Paddy (3 punten – 1 weekendticket)

De fans van het hardere gitaarwerk en op zijn tijd een popact (Helene Fischer!) waren bij Paddy aan het juiste adres. Hij heeft helaas geen presentatie weten te geven, waardoor zijn score blijft hangen op één verkocht weekendticket. Volgende keer beter!

11. @MadMandra27 (7 punten – 2 weekend / 1 dagticket)

Wat als de line-up van Pinkpop een afspiegeling van het alfabet vormt? MadMandra27 is met deze uitdaging aan de slag gegaan, en dit heeft geleid tot een affiche met veel oude en nieuwe helden. Ik heb zelf een ticket voor zijn vrijdag gekocht omdat ik ook graag Jorja Smith en Bring Me The Horizon had geboekt, en daarnaast waren twee mensen in voor het gehele weekend.

10. @Brian (9 punten – 2 weekend / 3 dagtickets)

Bij Brian geen gekkigheid als Doe Maar voor Rammstein: de subheadliner is in lijn met de headliner, waardoor we Anderson Paak voor Kendrick Lamar zien en dus niet voor Elton John. Met Beyonce, Kendrick Lamar en Elton John drie kleppers bovenaan de affiche, maar alleen de eerste twee hebben dagtickets weten te verkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken