2.
@Timmetje (25 punten – 7 weekend / 4 dagtickets)
@Tinus101 (25 punten – 7 weekend / 4 dagtickets)
In mijn vorige post had ik het eigenlijk al verklapt, maar de tweede plaats wordt met precies dezelfde score gedeeld door
@Timmetje en
@Tinus101. Beide festivals hebben met elkaar gemeen dat uit verschillende genres is geboekt om de line-up samen te stellen en doen daarmee duidelijk iets anders dan de winnaar. Ook zorgen beide festivals ervoor dat je tijdens een headliner die je niet zint niet bent veroordeeld tot je tent of de silent disco, maar dat in ieder geval een alternatief voor je is.
1.
@theblackmadness (42 stemmen – 13 weekend / 3 dagtickets)
Het bovenstaande maakt dat
@theblackmadness de overtuigende winnaar is van de Make Pinkpop Great Again draft. Met een voorsprong van 17 punten heeft hij een zeer ruime marges ten opzichte van de nummers twee. Hij heeft Pinkpop weer groots gemaakt door terug te gaan naar de roots, en dat is volgens jullie uitstekend gelukt. Ook ik was een van de kopers van een weekendticket, waarbij ik vooral werd getrokken door de combinatie van Tool en LCD Soundsystem. Van harte gefeliciteerd, en ik zou toch eens solliciteren bij Bureau Pinkpop/Mojo. Volgens mij hebben ze daar nu een vacature open