Filmtopic

Davidd

Support act
7 jul 2021
950
1.711
Haha same here. Maar na heel veel positieve verhalen toch de knoop doorgehakt en zou afgelopen vrijdag overdag gaan. Bleef m’n dochtertje helaas ziek thuis van school, heb ik ‘m alsnog niet gezien.

Komende week even kijken of ik The Wild Robot ergens mee kan pakken, ben ik enorm benieuwd naar. Trailers maakten veel indruk.

Verder afgelopen week tickets voor LIFF gescoord. Zijn er hier nog mensen die dat ook gedaan hebben?
Ik zie op Letterboxd dat je toch the Substance hebt gezien. En ik als filmliefhebber en niet perse (body)horror liefhebber ben wel benieuwd of het het waard was? En of het een lastige film is om te kijken voor mensen die niet van dat genre houden.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
399
406
Iemand al naar Folie a Deux geweest? De recensies zijn niet best maar ben toch geïntrigeerd...
Het. Was. Saaaaaaaaai. Ik overweeg niet snel om tijdens een film weg te lopen maar mijn god wat duurde dit lang.

Er zit weinig vaart in t plot en weinig stukken die je in een Joker film zou verwachten. Ik bedoel, het was een inkoppertje en de bal eindigt ergens op de tweede ring
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.547
7.542
Iemand al naar Folie a Deux geweest? De recensies zijn niet best maar ben toch geïntrigeerd...
Die was echt waarde, waarde, waardeloos. Wat Wario zegt, echt heel saai.

Ik vond de eerste film fantastisch en ben ook groot fan van musicals. Verwachtingen lagen best hoog, ging er spoilervrij in.

Meerdere malen getwijfeld om op te stappen want er gebeurde gewoon niets. Wij bleven omdat we nieuwsgierig waren hoe het geheel zou eindigen en
dat hadden we ook beter niet kunnen doen. Die laatste twintig minuten waren bizar slecht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken