Hier in Enschede trekt het Filhuis (Concordia) ook ouder publiek. Ik ben vaak, niet altijd, een van de jongsten. Ik ga wel vaak in de avond doordeweeks. Het lukt me bijna nooit om tijdens de eerste week dat een film uit is te gaan, dus meestal niet super druk. Geen last van gepraat, ge-eet oid. Zelf haal ik wel altijd een drankje op in het café beneden voor tijdens de film, maar verder mis ik de popcorn niet echt. De keren dat ik wel naar een grotere bioscoop ging (Kinepolis en Vue) had ik wel last van mensen die door de film praten. Maar misschien lag dat toen ook aan de film (Napoleon).
Hie rook sinds een dikke maand de cineville pas, ontzettend fijn. Mooi om de tijd te overburggen in Eindhoven laatst toen ik naar een concert ging
Hof88 weleens geweest volgens mij, maar in het theater, kan dat? Lag bij/in een bejaardentehuis als ik me goed
Ik denk idd doordat het minder commerciële films zijn. Er is opzich een goede vergelijking met de muziek te trekken. Hoe groter en populairder de act, hoe minder specifieke liefhebbers erop af komen en er meer kans voor geauwehoer is.
Voor sommige films, over het algemeen comedy, is een volle zaal wel heel fijn ja. Hoorde dat het bij The Substance ook het geval is.