Filmtopic

Ben ik trouwens de enige die een beetje Pedro Pascal moe is, die zit echt overal in de laatste tijd, vond het ook al een beetje storend dat iemand uit Game of Thrones ook Joel in The Last of Us speelde, haalde mij een beetje uit de serie.
Ik ben even gaan kijken waar hij dan allemaal in zit en denk dat het jouw perceptie is, want hij zit echt niet in veel dingen. Tussen GoT en tLoU zit ook gewoon 9 jaar.

Mandelorian, Stranger Way of live, Drive away dolls, Last of Us heb ik hem in gezien de afgelopen jaren.

Blijf het wel een fijne acteur vinden om op het witte doek te zien.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Mandelorian, Stranger Way of live, Drive away dolls, Last of Us heb ik hem in gezien de afgelopen jaren.

Blijf het wel een fijne acteur vinden om op het witte doek te zien.
Nieuwe Marvel film komt hij ook in hoorde ik. Die film van Nick Cage ook plus alles dat jij benoemd, wel een goede acteur hoor daar niet van.

Net ook kaartjes voor Kneecap gekocht, volgende week dinsdag. Heel benieuwd. Was voor mij het optreden op DTRH dit jaar (en twee weken later nog een keer gezien op Valkhof). Album ook helemaal grijs gedraaid. Dus deze film kan ik niet laten schieten (ook al is die op een godsonmogelijk tijdstip als je kids hebt, maar goed).

Heb ook maar eens een LUX vriendenpas aangeschaft dus ga me komend jaar wat vaker mengen in dit forum. Erg leuk.

• Leuk
Waarderingen: BeWario, Joris en Brian
Ik zie de laatste tijd weer veel nieuwe gezichten in dit topic, misschien leuk om nog eens ons Letterboxd account met mekaar te delen! Ik vind het alvast zeer fijn de nieuwe logs van enkele van jullie op te volgen!

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Davidd

Net ook kaartjes voor Kneecap gekocht, volgende week dinsdag. Heel benieuwd. Was voor mij het optreden op DTRH dit jaar (en twee weken later nog een keer gezien op Valkhof). Album ook helemaal grijs gedraaid. Dus deze film kan ik niet laten schieten (ook al is die op een godsonmogelijk tijdstip als je kids hebt, maar goed).

Heb ook maar eens een LUX vriendenpas aangeschaft dus ga me komend jaar wat vaker mengen in dit forum. Erg leuk.
Hahah ik heb voor de gelegenheid maar een Cineville aangeschaft met deze film. Gaat al lekker

Users who are viewing this thread