Land Graaf wrote:
Brian wrote:
Yes Amon Amarth! Zeer blij mee. Babymetal vind ik geen goede muziek, maar lijkt me zeer vermakelijk om live te zien. Trevemonti zegt mij ook wel wat. Lijkt me een mooie naam, zeker voor op de pre-party. Rest ken ik niet, dus even wat zoek werk te doen. Blij met dit pakketje
Babymetal kan ik helemaal niets mee. Pilsje erbij en kijken wat de kids doen of wellicht is op een ander podium wat beters te zien. Jammer dat Tremonti en Gojira op zaterdag staan. Begin toch te twijfelen om ook voor de zaterdag nog een ticket aan te schaffen.
Bij Babymetal krijg ik hetzelfde gevoel als bij Ghost. Leuk voor de show en om eens te zien, maar hoeft niet meer dan 3 a 4 nummers. Dan heb je het eigenlijk ook wel gezien.
Zaterdag ook gewoon gaan joh. Gojira is hartstikke top (en wat ik tot nu toe heb gehoord van Tremonti ook). Heidevolk is los gaan. Within Temptation moet je liggen, maar dat lag jou dacht ik niet?
Vind van de overige namen na de eerste luister beurten Bombus trouwens heel vet.
Bombus vind ik ook goed ja!
GHOST vind ik een goeie band. Hebben nu 3 albums en er zit groei in.
Live misschien op een bepaald moment wat veel van hetzelfde (kan me voorstellen althans dat je dat vindt) maar toch ook gewoon tussen het USA geweld van SlipKnot, Lamb Of God, August Burns Red etc de Grammy Award voor best metal performance gewonnen. Maar inderdaad zal ik voor de show wel een paar nummers van de ' baby's' gaan bekijken.
Heidevolk heb ik nog niet gezien en misschien ook wel eens leuk. Gojira is inderdaad top. Stonden er ook in 2014 en toen heb ik niet alles kunnen zien omdat ik niets van Alter Bridge wilde missen. Within Temptation heb ik inderdaad weinig mee en sluiten ook al de eerste dag Alcatraz in Kortrijk af. Geen straf verder om een show te kijken maar muzikaal doet het me weinig.
Ik hoef ook niet alles goed te vinden maar als ik het goed heb spelen er die dag 8 bands en zijn er 2 podiums. Als het om 16.00 uur begint tot uiterlijk 00.00 uur betekent dat 8 uurtjes festival en dan denk ik dat er bands tegelijk spelen. Als nu bijvoorbeeld Gojira en Tremonti tegelijk spelen wordt het al een stuk minder interessant. Ik denk dat ik wacht met een zaterdag ticket tot alle namen en tijden bekend zijn.