Fortarock 2016

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik hoop echt op Heaven Shall Burn, ik wil deze echt al super lang zien.
Echt een gestoorde band om live te zien.
Ze zijn terug aan het touren, dus het zou kunnen, ik hoop het echt.

Ze staan tot nu toe alleen nog maar op Hellfest en Graspop toch? En agreed, lijkt me echt vet om live te zien!

Edit: wow even helemaal gemist dat ze ook Nova Rock en RaR/RiP doen. Met RaR en RiP in hetzelfde weekend wordt de kans wel klein voor Forta :(
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Jens André wrote:
Ik hoop echt op Heaven Shall Burn, ik wil deze echt al super lang zien.
Echt een gestoorde band om live te zien.
Ze zijn terug aan het touren, dus het zou kunnen, ik hoop het echt.


Ze staan tot nu toe alleen nog maar op Hellfest en Graspop toch? En agreed, lijkt me echt vet om live te zien!

Edit: wow even helemaal gemist dat ze ook Nova Rock en RaR/RiP doen. Met RaR en RiP in hetzelfde weekend wordt de kans wel klein voor Forta
frownie.png

Hoezo? In 2015 deelde FortaRock in ieder geval Parkway Drive, Lamb Of God, Papa Roach, Clutch, Godsmack en SlipKnot met RaR/RiP.
Ik geef Heaven Shall Burn een goede kans.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Jens André wrote:
Ik hoop echt op Heaven Shall Burn, ik wil deze echt al super lang zien.
Echt een gestoorde band om live te zien.
Ze zijn terug aan het touren, dus het zou kunnen, ik hoop het echt.


Ze staan tot nu toe alleen nog maar op Hellfest en Graspop toch? En agreed, lijkt me echt vet om live te zien!

Edit: wow even helemaal gemist dat ze ook Nova Rock en RaR/RiP doen. Met RaR en RiP in hetzelfde weekend wordt de kans wel klein voor Forta
frownie.png



Hoezo? In 2015 deelde FortaRock in ieder geval Parkway Drive, Lamb Of God, Papa Roach, Clutch, Godsmack en SlipKnot met RaR/RiP.
Ik geef Heaven Shall Burn een goede kans.
Ik hoop het!!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Dinsdag nieuwe namen! Hoop toch echt op Amon Amarth!

Foto van een baby met een viking helm. Dat wordt dus inderdaad Amon Amarth denk ik ;). Namen zeggen ze, ik hoop op Shinedown, john Coffey en Blind Guardian erbij!
 

DevonSch

Nieuw lid
15 feb 2016
2
0
Ik zit zelf eerder te denken aan BABYMETAL. Een baby, met de 'metal' hand, een metalen (viking) helm. En ze zijn al bevestigd voor Download Festival in Parijs, 11 juni. Dus, who knows. :)
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
NIEUWE BEVESTIGINGEN FORTAROCK 2016!
Amon Amarth, BABYMETAL, Tremonti, Fleshgod Apocalypse, Bombus en EVRA zijn toegevoegd aan de line-up van FortaRock 2016.

Nog 6 namen te gaan.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
YESSSSS AMON AMARTH! Twee keer zien, op Graspop & Fortarock!!
Babymetal heb ik niks mee, maar de zeikreacties zijn altijd weer leuk om te zien.

Fleshgod is ook wel leuk en de rest ken ik niet, weer wat muziek om te ontdekken.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Yes Amon Amarth! Zeer blij mee. Babymetal vind ik geen goede muziek, maar lijkt me zeer vermakelijk om live te zien. Trevemonti zegt mij ook wel wat. Lijkt me een mooie naam, zeker voor op de pre-party. Rest ken ik niet, dus even wat zoek werk te doen. Blij met dit pakketje :)
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Wel blij met Tremonti en Amon Amarth. Zelfde mening als Brian over Babymetal. De andere bands ken ik ook niet.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Yes Amon Amarth! Zeer blij mee. Babymetal vind ik geen goede muziek, maar lijkt me zeer vermakelijk om live te zien. Trevemonti zegt mij ook wel wat. Lijkt me een mooie naam, zeker voor op de pre-party. Rest ken ik niet, dus even wat zoek werk te doen. Blij met dit pakketje
simple-smile.png

Babymetal kan ik helemaal niets mee. Pilsje erbij en kijken wat de kids doen of wellicht is op een ander podium wat beters te zien. Jammer dat Tremonti en Gojira op zaterdag staan. Begin toch te twijfelen om ook voor de zaterdag nog een ticket aan te schaffen.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Al die negatieve reactie's weer op social media, ik snap het allemaal niet, naar mijn mening is dese line up beter als 2015, en wat baby metal betreft, ik ga zeker even kijken, lijkt me wel lachen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Al die negatieve reactie’s weer op social media, ik snap het allemaal niet, naar mijn mening is dese line up beter als 2015, en wat baby metal betreft, ik ga zeker even kijken, lijkt me wel lachen.

Nederlands metal publiek zijn de grootste zeikerds! Ieder jaar weer een hoop gezeur. Maar volgens mij gaat de VVK een stuk beter dan vorig jaar en zullen de 'begrote' 15.000 + misschien wel gehaald worden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Brian wrote:
Yes Amon Amarth! Zeer blij mee. Babymetal vind ik geen goede muziek, maar lijkt me zeer vermakelijk om live te zien. Trevemonti zegt mij ook wel wat. Lijkt me een mooie naam, zeker voor op de pre-party. Rest ken ik niet, dus even wat zoek werk te doen. Blij met dit pakketje
simple-smile.png



Babymetal kan ik helemaal niets mee. Pilsje erbij en kijken wat de kids doen of wellicht is op een ander podium wat beters te zien. Jammer dat Tremonti en Gojira op zaterdag staan. Begin toch te twijfelen om ook voor de zaterdag nog een ticket aan te schaffen.

Bij Babymetal krijg ik hetzelfde gevoel als bij Ghost. Leuk voor de show en om eens te zien, maar hoeft niet meer dan 3 a 4 nummers. Dan heb je het eigenlijk ook wel gezien.

Zaterdag ook gewoon gaan joh. Gojira is hartstikke top (en wat ik tot nu toe heb gehoord van Tremonti ook). Heidevolk is los gaan. Within Temptation moet je liggen, maar dat lag jou dacht ik niet?

Vind van de overige namen na de eerste luister beurten Bombus trouwens heel vet.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Voor mij mag het wel weer zo zijn als 2015, waren ook meen ik ongeveer 15.000 als ik me niet vergis?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken