US Coachella 2015

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
CHVRCHES op klaarlichte dag op een buiten podium, zonde :/

Ik denk dat ik een kwartiertje Temples kijk en daarna Ty Segall
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
klopt, je ziet het liever in een intiem sfeertje zoals een tent. maar dat is sowieso bij 90% van de artiesten het geval. er zijn niet veel mensen die op een openluchtpodium op klaarlichte dag het hele publiek wegspelen. en dan zeker niet met het muziek van Chvrches
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Chvrches klinkt heel gaaf, zelfs op een buitenpodium op klaarlichte dag haha. Ty Segall kijk ik het laatste kwartiertje van in de tijd voordat BBC begint denk ik.

Shit ik switch even maar Temples klinkt ook al zo gaaf :/
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Balen ja, Chvrches is niet op Werchter. Als je in België woont zou je ook nog een dagje Pukkelpop kunnen doen, of DtrH als je in Nederland woont :).

Ik ben toch bij Temples blijven hangen, hoe goed Chvrches ook is, Temples is beter imo ^^
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
Ahh Recover nu, eerste nummer dat ik van Chvrches kende toen die EP uitkwam. echt heel knap dat ze die stem die ze op de plaat heeft ook live over kan brengen. en gelukkig staan er ook genoeg dames in het weide :D
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Temples heeft het lekker voor elkaar met zo'n goed debut album en strakke live shows.

Maargoed nu Segall mét Mikal Cronin :) Aanrader als je bijna in slaap valt
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Ahh Recover nu, eerste nummer dat ik van Chvrches kende toen die EP uitkwam. echt heel knap dat ze die stem die ze op de plaat heeft ook live over kan brengen. en gelukkig staan er ook genoeg dames in het weide
icon_biggrin.gif

Staat ook gewoon op het album toch? Maar inderdaad, doet ze heel knap.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
jaja, staat zeker op het album. volgens mij alle nummers die ze ervoor uitbrachten zijn op het album terecht gekomen ;)

E: ok gecheckt, ik lul weer eens uit mijn nek, de nummers ZVVL en Now is not the time niet.
ik baal er wel van dat Temples op hetzelfde moment is en dat dat ook goed is volgens jullie :(
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Ja Temples is echt facking goed echt must see :D :D

Ik kijk nu weer even Chvrches, maar ik dacht dat die rare kroonluchters alleen in de binnenpodia hingen, hangt ie ook gewoon boven de grote buitenstage :')
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
Can you guess which one it is ( het laatste lied).
nou ik gok Mother we share :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Oh sorry ik zat weer bij Temples. Nu maar even Ty Segall tot BBC begint, is trouwens sowieso niks anders bezig nu haha.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
haha nee maakt niet uit, je moet kijken wat je zelf leuk vindt. ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op :p
geniet ze nog
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ik heb net even een stukje Outkast teruggekeken. Wat was DAT goed. Het publiek was alleen heel erg saai :( Ik zit er nu wel echt aan te denken dagje Pukkelpop te dien hiervoor... Ik ga nu slapen en morgen eens de hele set kijken :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die Motorhead cover had niet gehoeven van mij maar ik vind Ty geweldig, heerlijke lofi garage rock

Edit: Lol, dat einde.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ga vandaag en morgen ook wat optredens meepakken. Hopelijk helpt dat wat tegen de kater, nu te beginnen met Future Islands!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Ze zijn nu inderdaad aan het herhalen van gisterennacht. Heb al even Bombay Bicycle Club, Cage the Elephant, Warpaint en Capital Cities meegepakt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken