Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
klopt, je ziet het liever in een intiem sfeertje zoals een tent. maar dat is sowieso bij 90% van de artiesten het geval. er zijn niet veel mensen die op een openluchtpodium op klaarlichte dag het hele publiek wegspelen. en dan zeker niet met het muziek van Chvrches
Chvrches klinkt heel gaaf, zelfs op een buitenpodium op klaarlichte dag haha. Ty Segall kijk ik het laatste kwartiertje van in de tijd voordat BBC begint denk ik.
Shit ik switch even maar Temples klinkt ook al zo gaaf :/
Ahh Recover nu, eerste nummer dat ik van Chvrches kende toen die EP uitkwam. echt heel knap dat ze die stem die ze op de plaat heeft ook live over kan brengen. en gelukkig staan er ook genoeg dames in het weide
Ahh Recover nu, eerste nummer dat ik van Chvrches kende toen die EP uitkwam. echt heel knap dat ze die stem die ze op de plaat heeft ook live over kan brengen. en gelukkig staan er ook genoeg dames in het weide
jaja, staat zeker op het album. volgens mij alle nummers die ze ervoor uitbrachten zijn op het album terecht gekomen
E: ok gecheckt, ik lul weer eens uit mijn nek, de nummers ZVVL en Now is not the time niet.
ik baal er wel van dat Temples op hetzelfde moment is en dat dat ook goed is volgens jullie
Ik kijk nu weer even Chvrches, maar ik dacht dat die rare kroonluchters alleen in de binnenpodia hingen, hangt ie ook gewoon boven de grote buitenstage :')
Ik heb net even een stukje Outkast teruggekeken. Wat was DAT goed. Het publiek was alleen heel erg saai Ik zit er nu wel echt aan te denken dagje Pukkelpop te dien hiervoor... Ik ga nu slapen en morgen eens de hele set kijken