Graspop Metal Meeting 2025

Scorpions is volgens mij uitgesloten. Lijken nooit nog twee dagen achter elkaar te spelen. En op 21 juni spelen ze op Hellfest. Dus 20 en 22 kunnen ze niet. Op donderdag kunnen ze wel, maar die dag is uitverkocht dus daar gaat Graspop geen act van meer dan 10000 euro nog bijzetten lijkt mij :D
Uhh, dat zei ik toch ook? 😯🤔

• Leuk
Waarderingen: won666
Mijn inzicht in marquee of niet...
stap 1: namen.
stap 2: Wat zijn grote vissen
stap 3: Hoeveel grote vissen zijn er te veel?
stap 4: x aantal te veel: Dus de x hardste grote vissen in de marquee, anders niet.
stap 5: Verdeel restjes in de dome en de grootste van de restjes in de marquee.
stap 6: Maak helmut lotti of sleep token foutjes
stap 7: core en punk op juup
stap 8: Oei, alle core is al op main, maak er dan maar een kamelot juup stage van...

zoiets? Man, het is ingewikkelder dan ik dacht.

Band announcement in january and february of the last years:
25.1.18 - 25 bands
30.1.19 - 13 bands
6.2.20 - 15 bands
21.2.23 - Headliner GnR
23.2.23 - 23 bands
26.1.24 - 30 bands
xx.xx.25 -??

Hopfully this or next week 🤘
Based on that list and looking at the gap between the announcement from 23 - 24, we should be getting some new names somewhere between last friday and 4 weeks from now o_O

Hurry Up Waiting GIF by Travis

Het leuke is dat zodra de lijst er is,....het max 2 dagen duurt voordat we met ze allen gaan wachten en vragen om

THE TIMETABLE
het geklaag om de timetable zal toch niet voor april komen
we moeten sowieso nog drie announcements krijgen voor die tijd
  • Pakket met namen, zal niet lang meer duren lijkt me
  • Zondag headliner, deze is onmogelijk in te schatten wanneer, aangezien we met z'n allen geen idee hebben om wie het gaat
  • Laatste pakket met namen meestal rond maart, met eventuele cancellations etc. om de line up compleet te maken

het geklaag om de timetable zal toch niet voor april komen
we moeten sowieso nog drie announcements krijgen voor die tijd
  • Pakket met namen, zal niet lang meer duren lijkt me
  • Zondag headliner, deze is onmogelijk in te schatten wanneer, aangezien we met z'n allen geen idee hebben om wie het gaat
  • Laatste pakket met namen meestal rond maart, met eventuele cancellations etc. om de line up compleet te maken

denk dat Eisbrecher een mooie sub is voor Till, maar dan moet er na Till wat ander komen

• Leuk
Waarderingen: Steph85
denk dat Eisbrecher een mooie sub is voor Till, maar dan moet er na Till wat ander komen
EIsbrecher stond in 2024 nog onder de logo bands, zijn vervangen door Hammerfall toen. die gaan niet subben. Daarnaast waren ze geleaked voor de zaterdag, niet de zondag. Wel prima band voor eind van de middag op de mainstage.

Users who are viewing this thread