Graspop Metal Meeting 2025

Ik hoop toch dat Hellmut Lotti niet komt. Ik vond het heel tof (en uniek) 2 jaar geleden en heb me vooraan rot geamuseerd. Maar toen ik vorig jaar naar Maanrock ging was ik echt teleurgesteld. De setlist was vooral uitgebreid met zaagnummers. Gelukkig hadden we Bizkit Park en Channel Zero ervoor ;)

Ik hoop toch dat Hellmut Lotti niet komt. Ik vond het heel tof (en uniek) 2 jaar geleden en heb me vooraan rot geamuseerd. Maar toen ik vorig jaar naar Maanrock ging was ik echt teleurgesteld. De setlist was vooral uitgebreid met zaagnummers. Gelukkig hadden we Bizkit Park en Channel Zero ervoor ;)
Helmut hoeft voor mij ook zeker niet terug te komen, maar als ik zijn huidige setlist bekijk dan vind ik het aantal zaagnummers wel meevallen. Als je daar hetzelfde onder benoemd als dat ik doe tenminste. Rockballads vallen daar bij mij voornamelijk onder. Vaak haalt dat wat vaart uit een concert. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar laten we eerlijk zijn, de nieuwigheid is er wel af nu met den Helmut. Dan blijft er dus gewoon een coverband over. Dan zijn er wel andere bands die een kans verdienen lijkt mij.

• Leuk
Waarderingen: nikita
0% aangezien ik vermoed dat Dream Theater op de main zal staan.
Ik zie Dream Theater eigenlijk wel nog werken in de Marquee. Zouden een langere en "intiemere" set kunnen spelen dan op de main. Mooi tegengewicht t.ov. Iron Maiden ook als je het mij vraagt.

Ik zie Dream Theater eigenlijk wel nog werken in de Marquee. Zouden een langere en "intiemere" set kunnen spelen dan op de main. Mooi tegengewicht t.ov. Iron Maiden ook als je het mij vraagt.
De enige manier waarop Dream theater in de Marquee zou staan is tijdens powerwolf (na iron maiden dus), maar hiervoor denk ik dat Dream theater veel te groot is. Sub lijkt me logischer ookal zou hun set waarschijnlijk beter passen in het donker/ tent

De enige manier waarop Dream theater in de Marquee zou staan is tijdens powerwolf (na iron maiden dus), maar hiervoor denk ik dat Dream theater veel te groot is. Sub lijkt me logischer ookal zou hun set waarschijnlijk beter passen in het donker/ tent
in de tekst bij dream theater staat : Hun hits én hun nieuwe album ‘Parasomnia’ vormen het perfecte recept voor een uurtje ‘heaven on stage’. #GMM25
volgens mij krijgt de afsluiter in de marquee meer speeltijd. 75 min.

als sub wordt het dus op south stage voor iron maiden van 18.40 tot 19.40 of op northstage voor powerwolf van 19.50 tot 20.50. aangezien maiden altijd om 21.00 begint.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en J00st
Crossfaith terug in de buurt. Aangekondigd op jera

Daar loopt nog wel wat meer rond dat gerust mag doorkomen...
Knocked Loose, Stick To Your Guns,

Volgens mij is gisteren ook al aangehaald dat we tot nu toe geen herhalingen hebben. Laat dat dan ook maar lekker zo blijven toch?

Nu ik ff over de line-up van vorig jaar nadenk... Fleddy Melculy mag van mij gerust op herhaling komen, liefst wel terug op Jupiler Stage. Hoewel ik het ze enorm gunde om de main te mogen knallen (vorig jaar kort praatje mee gemaakt, waren echt topkerels), zie ik ze liever op een iets kleiner podium.

• Leuk
Waarderingen: Dovytn

Users who are viewing this thread