Graspop Metal Meeting 2025

heeft iedereen hier al tickets? ik moet eerlijk zijn dat ik nog steeds aan het afwachten ben. Heb mijn oog al op Jera laten vallen, 14 jaar graspop maakt dat er heel veel zaken zijn die ik al meermaals heb gezien en voor mij zijn er nog niet genoeg zaken waar ik warm van wordt voorlopig. gecombineerd met het feit dat mijn meest beluisterde genres metalcore, deathcore, hardcore meer vertegenwoordigd zijn op jera. Ik hou de boot nog even af.

alsook: een huis verbouwen kost geld, en festivals ook.
Eind deze week. Huisje al geboekt en zo, maar zoals je zegt: kost allemaal veel geld. Dus 't is zowat afwachten tot een maand waar het goed uitkomt.

Waar is de tijd dat een combiticket 180€ was 🥺

Beetje jammer dat JP op herhaling staat. Vorig jaar voor t eerst gezien maar was een erg moeilijke keuze aangezien Pendulum ook erg hoog op m'n must see lijstje stond. Achteraf dus beter naar Pendulum kunnen gaan. Wel een leuke naam voor wat vrienden die voor t eerst naar graspop gaan dit jaar en ze nog niet hebben gezien.
Vind t alleen wel beetje appart dat ze zo laat pas worden aangekondigd, metname omdat ze op herhaling staan.

Niks tegen JP, integendeel, maar ergens toch wel een beetje een zwaktebod. Hopelijk sluiten zij het southstage af voordat Till Lindemann dat op north doet.

Users who are viewing this thread