Graspop Metal Meeting 2025

Judas Priest, veilige keuze, vorig jaar weinig van gezien ivm Pendulum, dus wat dat betreft wel tof om nog een kans te hebben, maar een originele headliner had ik ook niet erg gevonden.

• Leuk
Waarderingen: Valthys
Is er nog te spreken van een zwaktebod als er ogenschijnlijk sinds corona gewoon een probleem is om de headliners te vinden?

NIN is dit jaar wel de vlag op de modderschuit qua headliners hoor. Priest en Till op een avond is ook gewoon echt heel matig.
Dat is wel heel negatief. Blijft een feit dat Maiden, Korn en Slipknot wel tickets verkopen. En Judas Priest moet wel een noodgreep zijn. Ik denk inderdaad dat het met Volbeat/Disturbed te maken heeft.
En/of de branden in LA

Ik lees hier weer gemekker over ‘alweer JP’, maar je moet wel iets doen als bepaalde acts afhaken hè 😅….
Er gaan intern al stemmen op om niet per se meer met die 8 headliners te werken, dat is gewoon niet altijd haalbaar. Ze gaan in de toekomst nog meer bands omhoog pushen.
Werd tijd...

Hallo Falling in Reverse.

Al bij al heeft graspop toch gewoon weer een heel mooie bovenkant staan!

Met enkele van de grootste in het genre zoals Iron maiden, Slipknot, (en ja ook Judas Priest)
Een heel toffe unieke boeking met NIN
Korn als heel sterke North headliner
Powerwolf als band die mooi is gegroeid tot headliner.
En een controversiële headliner zoals Till, (en mss FIR)

• Leuk
Waarderingen: won666
Ik vind dat zondag headline duo verschrikkelijk, maar over de gehele linie is de headline combi niet zwakker dan andere jaren.
Als je objectief naar de headliners (qua ticketverkoop, niet qua smaak) kijkt is het gewoon vergelijkbaar met 2024

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
In elk geval zal de organisatie genoeg over hebben om volgend jaar System of a down te boeken😝
Ik denk persoonlijk ook dat de tour van Volbeat is weg gevallen en day ze daarom opzoek moesten naar een nieuwe HL. En in dat opzicht is Judas priest wel een goede. Alleen jammer dat ze 2x achter elkaar staan. Maar waren afgelopen jaar wel erg leuk en goed. Wel hoop k dat ze na Till spelen en dat King Diamond (Als hij in de Marquee staat) tegelijk met Till speelt.

NIN is dit jaar wel de vlag op de modderschuit qua headliners hoor.
Ben ik het mee oneens. Iron Maiden, Slipknot en Korn zijn drie heel goede headliners voor elk metalfestival.

Priest en Till op een avond is ook gewoon echt heel matig.
Hier ben ik het mee eens. Er is overduidelijk iets niet helemaal lekker gelopen met headliners, anders zouden ze niet opnieuw bij Judas Priest uit zijn gekomen en al helemaal niet zo laat pas.

Users who are viewing this thread