Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik snap zeker dat dit niet de ideale oplossing was. bij festivals loopt niet alles zoals geplanned. Maar ik begrijp ook wel waarom het publiek dit niet warm onthaalt.
ja ik begrijp ook dat de organisatie hier niet heel veel aan kan doen hoor, bedoelde gewoon in een ideale wereld.
is ieder jaar wel dat de ene dag sterkere headliners heeft dan de andere dag, vorig jaar was het de vrijdag met een dramatisch headline duo en de zondag met in principe 3 headliners.
ik snap zeker dat dit niet de ideale oplossing was. bij festivals loopt niet alles zoals geplanned. Maar ik begrijp ook wel waarom het publiek dit niet warm onthaalt.
Wat mij opvalt is dat judas priest altijd de publiekslieveling painkiller brengt. Ook veruit mijn favoriet. Maar wat me opvalt is dat ik slechts vocaal 1 (sinds vandaag 2 goede versies heb gevonden online.) Maar alle andere versies vind ik heel moeilijk om aan te horen. (Tim hun versies niet meegeteld uiteraard.) Dan heb ik persoonlijk nog meer respect voor deep purple bv die toegeeft dat ze child in time niet meer aankunnen live en het niet meer brengen. Hier de link van hoe hij op zijn best was (2004) Hier geef ik hem een 9,5/10 De jaren ervoor zou ik hem een 6/10 geven. En vanaf 10 jaar geleden zou ik hem 2/10 geven in verhouding met deze versie. Waarom is er qua zangprestatie voor en na zo een groot verschil? Of ben ik zo geobsedeerd met dat nummer? Al bij al de andere nummers daar ben ik minder fan van. Want dat is iets te veel hardrock en iets te weinig metal voor me zondagavond wakker te mhouden. (op de nieuwere nummers na?) Alhoewel ik me de geweldige koppijn trio slaughter to prevail, igorrr, machine head van vorig jaar ook nog herinner.
Wat denken jullie ervan?
Onderschatten we niet de sterkte (als in: dit verkoopt kaarten) van Till als headliner? Solo kan ik het echt niet smaken, maar een ganse lotto arena (en grotere zalen) blijkbaar wel. Ik vermoed dat hij daarmee zelfs niet in het goedkoopste segment valt.
Dat denk ik ook niet.
NIN lijkt me ook pas in een veel later stadium in het vizier te zijn gekomen.
En de ene keer valt het dubbeltje de goede kant op, de andere keer blijkbaar niet..
Qua kaartverkoop misschien niet de gewenste keuze, maar ik ben blij dat ik de legendes nog een keer mag zien! Hopelijk doen ze dit keer The Sentinel wel, erg fan geworden van dat nummer toen ik aan het inluisteren was voor 2024. Er lijkt een soort vloek op mij te liggen; als ik een band voor de eerste keer live zie spelen ze net niet het nummer wat ik graag wil zien en dat ze voorheen altijd hebben gespeeld... A7X (Shepherd of Fire), Within Temptation (Ice Queen), Ghost (Ghuleh/Zombie Queen), Alter Bridge (Watch Over You) en de lijst gaat door... Ach, een setlist kan nooit perfect zijn
Mijn opmerking ging zijn, ik ben blij dat ze Judas Priest hebben en niet een "bij gebrek aan beter" band zoals Within Temptation. Ieder zijn eigen natuurlijk, maar Judas Priest zijn de Metal Gods, ookal is het herhaling, ze zijn een van de grootste en meest invloedrijke bands in het genre dus nogsteeds een boeking om als programmeur trots op te zijn, Within Temptation is leuk maar staan ook op dorpsfeesten...
Onderschatten we niet de sterkte (als in: dit verkoopt kaarten) van Till als headliner? Solo kan ik het echt niet smaken, maar een ganse lotto arena (en grotere zalen) blijkbaar wel. Ik vermoed dat hij daarmee zelfs niet in het goedkoopste segment valt.
achja hij staat niet voor niets in de ziggo dome dit jaar.
lijkt me typisch zo'n act die op het forum vooral haat krijgt maar bij het mainstream publiek ontzettend populair is.
kwam hier toch ook een poll voorbij waar Till Lindemann de populairste nieuwe artiest was of iets dergelijks?
Ik lees hier weer gemekker over ‘alweer JP’, maar je moet wel iets doen als bepaalde acts afhaken hè ….
Er gaan intern al stemmen op om niet per se meer met die 8 headliners te werken, dat is gewoon niet altijd haalbaar. Ze gaan in de toekomst nog meer bands omhoog pushen.
Dit is nog eens een goed idee. Dan wel in de vorm van drie dagen knallen en dus niet twee dagen die aan de bovenkant worden uitgehold.
Ik ben fel tegenstander van elke headliner op herhaling. Een random act op de bill, allez. Maar headliners? Nu al twee jaar op rij dat ze het voor elkaar krijgen. Ga dan gewoon naar 3 dagen terug… Maar dat is mijn mening.
Gelukkig staan de voor mij twee minste headliners (Judas Priest en Till Lindemann) op de zondag, die ik toch niet ga ivm Muse, Kaiser Chiefs, Biffy Clyro en Korn iets verderop in Landgraaf.
Nou, dat weten we dan ook weer..
Vrijdag headliner (FiR of niet) zal me verder ook grotendeels een zorg zijn.
Kom maar op met de rest van die namen, want daar zit ik op te wachten!
achja hij staat niet voor niets in de ziggo dome dit jaar.
lijkt me typisch zo'n act die op het forum vooral haat krijgt maar bij het mainstream publiek ontzettend populair is.
kwam hier toch ook een poll voorbij waar Till Lindemann de populairste nieuwe artiest was of iets dergelijks?
Toch ook logisch dat een van de grootste namen op de line-up daarin wint tegenover allemaal kleine namen uit de undercard. Die site heeft daarnaast vooral een boomergevolg.
Een beetje hetzelfde als een poll: 'welke band wil je volgend jaar op Graspop?' met als opties: System Of A Down en dan allemaal bands qua grootte Trix ofzo
Dit is nog eens een goed idee. Dan wel in de vorm van drie dagen knallen en dus niet twee dagen die aan de bovenkant worden uitgehold.
Ik ben fel tegenstander van elke headliner op herhaling. Een random act op de bill, allez. Maar headliners? Nu al twee jaar op rij dat ze het voor elkaar krijgen. Ga dan gewoon naar 3 dagen terug… Maar dat is mijn mening.
Gelukkig staan de voor mij twee minste headliners (Judas Priest en Till Lindemann) op de zondag, die ik toch niet ga ivm Muse, Kaiser Chiefs, Biffy Clyro en Korn iets verderop in Landgraaf.
Naar drie dagen teruggaan gaan ze nooit doen natuurlijk (gelukkig maar), zelfs mocht deze zondag niet uitverkopen gaat een vierdaagse altijd meer winst opleveren dan een driedaagse.
Toch ook logisch dat een van de grootste namen op de line-up daarin wint tegenover allemaal kleine namen uit de undercard. Die site heeft daarnaast vooral een boomergevolg.
Een beetje hetzelfde als een poll: 'welke band wil je volgend jaar op Graspop?' met als opties: System Of A Down en dan allemaal bands qua grootte Trix ofzo
Terug naar 3 dagen gaat niet meer gebeuren, dat kun je vergeten.
En met alle respect, maar heb jij niet al vaker laten weten dat jouw voorkeur voor 3 dagen vooral te maken heeft met jouw fysieke gesteldheid?
Dat is ook niet echt eerlijk om het dan ineens op vermeende 'uitholling' te gooien, toch?
Ik denk dat voor de meesten GMM meer dan voldoende te bieden heeft voor 4 volle dagen, ongeacht de headliners.
Als Lokeraar was mijn ticketje direct binnen. EC is niet direct mijne meug, maar Lokerse Feesten weet het toch telkens maar klaar te spelen om een stevige line up uit de hoed te toveren als mini-festival. Kijkend naar EC op GMM zal het spreekwoordelijke dak van de Kaai eraf gaan!
Terug naar 3 dagen gaat niet meer gebeuren, dat kun je vergeten.
En met alle respect, maar heb jij niet al vaker laten weten dat jouw voorkeur voor 3 dagen vooral te maken heeft met jouw fysieke gesteldheid?
Dat is ook niet echt eerlijk om het dan ineens op vermeende 'uitholling' te gooien, toch?
Ik denk dat voor de meesten GMM meer dan voldoende te bieden heeft voor 4 volle dagen, ongeacht de headliners.
Op dezelfde manier is het oneerlijk om zijn eventuele mindere fysieke gesteldheid na drie dagen erbij te halen om je punt te maken. Waarom moet dat nou gelijk weer persoonlijk worden i.p.v. alleen duidelijk je punt te maken door middel van je laatste zin te benoemen?