Graspop Metal Meeting 2025

In elk geval zal de organisatie genoeg over hebben om volgend jaar System of a down te boeken😝
Ik denk persoonlijk ook dat de tour van Volbeat is weg gevallen en day ze daarom opzoek moesten naar een nieuwe HL. En in dat opzicht is Judas priest wel een goede. Alleen jammer dat ze 2x achter elkaar staan. Maar waren afgelopen jaar wel erg leuk en goed. Wel hoop k dat ze na Till spelen en dat King Diamond (Als hij in de Marquee staat) tegelijk met Till speelt.
Denk dat Volbeat nooit concreet was voor deze editie.

Ik lees hier weer gemekker over ‘alweer JP’, maar je moet wel iets doen als bepaalde acts afhaken hè 😅….
Er gaan intern al stemmen op om niet per se meer met die 8 headliners te werken, dat is gewoon niet altijd haalbaar. Ze gaan in de toekomst nog meer bands omhoog pushen.
Klopt helemaal natuurlijk, denk niet dat dit de headliners waren die men in het begin op het oog had.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Ik vermoed eigenlijk dat Powerwolf na Iron Maiden gaat spelen. Gezien het feit dat Iron Maiden altijd al stopt om 23 h maar Graspop nog door gaat tot minstens 00 h 30
The One Where Estelle Dies Episode 15 GIF by Friends

Als Korn of NiN op de zondag stond als south stage headliner had het plaatje er al wel een stuk beter uitgezien in mijn mening
Dan had je 4 fatsoenlijke headliners en 4 kleinere north stage headliners

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Jamel
Edit: Om diezelfde reden overweeg ik ook Judas Priest niet echt als een serieuze kandidaat-headliner (evenals Scorpions, maar die zijn sowieso al ontkracht), ook al is dat natuurlijk nooit 100% uit te sluiten. Mochten ze het uiteindelijk toch blijken te zijn, zou ik zeer verrast zijn, maar dat is dan maar zo. 💁‍♂️
The One Where Estelle Dies Episode 15 GIF by Friends

🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
Ik lees hier weer gemekker over ‘alweer JP’, maar je moet wel iets doen als bepaalde acts afhaken hè 😅….
Er gaan intern al stemmen op om niet per se meer met die 8 headliners te werken, dat is gewoon niet altijd haalbaar. Ze gaan in de toekomst nog meer bands omhoog pushen.
ik denk niet dat het hier gaat over 'headliners' maar vooral over het blijven herhalen van headliners 3 keer judas priest op 4 jaar tijd is gewoon teveel.

Ik denk dat er gewoon gehoopt wordt op bands die gewoon steengoed live zijn te promoveren. zo waren gojira, parkway drive en ghost toen ze nog net geen headliner waren op main 2 een schot in de roos. Dit jaar staat powerwolf daar en dat zal ongetwijfeld ook heel goed zijn.

ik denk niet dat het hier gaat over 'headliners' maar vooral over het blijven herhalen van headliners 3 keer judas priest op 4 jaar tijd is gewoon teveel.

Ik denk dat er gewoon gehoopt wordt op bands die gewoon steengoed live zijn te promoveren. zo waren gojira, parkway drive en ghost toen ze nog net geen headliner waren op main 2 een schot in de roos. Dit jaar staat powerwolf daar en dat zal ongetwijfeld ook heel goed zijn.
Nood breekt wet 🤷‍♂️

Als Korn of NiN op de zondag stond als south stage headliner had het plaatje er al wel een stuk beter uitgezien in mijn mening
Dan had je 4 fatsoenlijke headliners en 4 kleinere north stage headliners
Tja en soms moet je het nemen zoals het komt.
1 dag intense ervaring is dat minder goed dan iedere dag een beetje?

Beter een goeie pint dan een aangelengde

Users who are viewing this thread