Wat mij opvalt is dat judas priest altijd de publiekslieveling painkiller brengt. Ook veruit mijn favoriet. Maar wat me opvalt is dat ik slechts vocaal 1 (sinds vandaag 2 goede versies heb gevonden online.) Maar alle andere versies vind ik heel moeilijk om aan te horen. (Tim hun versies niet meegeteld uiteraard.) Dan heb ik persoonlijk nog meer respect voor deep purple bv die toegeeft dat ze child in time niet meer aankunnen live en het niet meer brengen. Hier de link van hoe hij op zijn best was (2004) Hier geef ik hem een 9,5/10 De jaren ervoor zou ik hem een 6/10 geven. En vanaf 10 jaar geleden zou ik hem 2/10 geven in verhouding met deze versie. Waarom is er qua zangprestatie voor en na zo een groot verschil? Of ben ik zo geobsedeerd met dat nummer? Al bij al de andere nummers daar ben ik minder fan van. Want dat is iets te veel hardrock en iets te weinig metal voor me zondagavond wakker te mhouden. (op de nieuwere nummers na?) Alhoewel ik me de geweldige koppijn trio slaughter to prevail, igorrr, machine head van vorig jaar ook nog herinner.
Wat denken jullie ervan?
Wat denken jullie ervan?