US Coachella 2015

Er zijn al wat volledige sets op youtube terug te kijken:
https://www.youtube.com/results?search_query=coachella+full+set&filters=today&lclk=today

o.a. HAIM, Glitch Mob, AFI, Afghan Wings, Ellie Goulding

En The Cult ook. Misschien hebben anderen hier nog tips over goeie sets? Dan kijk ik die ook terug ;).

Om even de balans van gisteren op te maken; HAIM was echt geweldig! Verder Bastille, Grouplove, Jagwar Ma en Ms Mr ook tof. Zo weer verder met terugkijken.

Vannacht stop ik er niet zo vroeg mee :p. Komen te veel goede bands eigenlijk.

Vanmiddag nog Broken Bells op de livestream gezien, klonk en zag echt onwijs mooi in een volledig donkere tent. Krijg toch wel spijt dat ik niet naar de melkweg ben gegaan 2 weken terug :(

Net nog een stukje Outkast gekeken, snap niet dat die headliner zijn. Zag er echt treurig uit.. En even een paar nummers The Glitch Mob terug gekeken; wel een vette show opzich.

Ik denk dat ik vanavond White Lies/Foxygen en Temples/Ty Segall wel even ga kijken.. En dan kijk ik morgenmiddag Cage The Elephant, Bombay Bicycle Club, Future Islands, Warpaint, Foster The People, QOTSA, Sleigh Bells en Muse wel terug. Damn wat een namen op een dag.

Heb ook even een stukje Broken Bells gezien en dat ziet er wel erg goed uit! Ondertussen twijfel ik nog heel erg of ik Temples of Chvrches ga kijken, misschien nog een stukje Ty Segall ook. Ik denk dat ik gewoon door blijf kijken voor Bombay Bicycle Club, Cage the Elephant, Capital Cities en Warpaint. Pixies, MGMT, Sleigh Bells en Empire of the Sun kijk ik dan wel terug...

Na Chvrches/Temples/Ty Segall al stoppen is mij wat te vroeg haha.

Jagwar Ma was echt heel strak gister avond. hoop deze band snel eens mee te pikken. jammer dat ik ze dit jaar helemaal misloop

Jagwar Ma komt gelukkig op Sziget en dan ga ik ze zeker een bezoekje brengen, tenzij er iets anders gruwelijks tegenover staat natuurlijk. zo ga ik ff inschakelen voor White Lies

niet verwacht dat ze met dit nummer zouden beginnen, of hebben ze al een nummer voor Farewell to the Fairground gespeeld?

Nee ze begonnen met Farewall to the Fairground. Die hebben ze meestal later in de set zitten inderdaad. Nu There Goes Our Love Again, vond ik een van de mindere nummers van het nieuwe album maar klonk live wel aardig moet ik zeggen. Nu To Lose My Life. Benieuwd of er nog wat Ritual in zit, dat album is toch best geflopt, hoewel er nog wel een paar aardige nummers op stonden.

First Time Caller! Een van de hoogtepunten van Big TV imo. Vet nummer! Had eigenlijk verwacht dat ze deze van de set zouden schrappen na de tour. En nu Getting Even. Ook een fantastisch nummer van het nieuwe album.

klopt ben geen White Lies liefhebber maar hebben zeker leuke nummers met als uitschieter Farewell, wat ik echt een fantastisch nummer vind. heb ze voor het eerst gezien nadat ze Rituals uitgebracht hadden en toen vond ik het nogal wat saaitjes.

klopt ben geen White Lies liefhebber maar hebben zeker leuke nummers met als uitschieter Farewell, wat ik echt een fantastisch nummer vind. heb ze voor het eerst gezien nadat ze Rituals uitgebracht hadden en toen vond ik het nogal wat saaitjes.

Haha ze zijn inderdaad best rustig, geen grote energieke show. Hoewel ze wel veel lichteffecten gebruikten in de najaarstour '13. Het eerste album was echter wel enorm sterk, daar zouden ze een hele set mee kunnen vullen wat mij betreft haha. Ook Big TV is een prima album, Ritual mwah. Misschien spelen ze Power & Glory of Bigger Than Us nog, verder verwacht ik niets van Ritual. Maar Strangers of Holy Ghost zou ik alleen maar aanmoedigen uiteraard.

hahaha. mooi dat ze zulke goede nummers spelen. jij had eerst toch de hoes van Big TV als avatar?

edit: zag ze btw bij daglicht op pinkpop 2011, dus merk je niks van de lichtshow :P

Die heb ik als avatar op LastFM :p. Vind het artwork van Big TV echt gaaf namelijk.

Overigens nu met Death al het 4de nummer van het debuutalbum, 2 van Big TV en nog niets van Ritual. Ook voeren ze alle debuutalbumsongs totaal anders uit dan dat ze op het album staan nu, interessant ...
E: Nu Big TV

Had het begin van White Lies even gekeken en daarna een stukje Foxygen maar dat valt behoorlijk tegen, voornamelijk die zanger.. ugh.

White Lies hebben wel leuke nummers en het klinkt best lekker, jammer dat ze een beetje een 'saaie' uitstraling hebben terwijl ze best wel krachtige nummers hebben.

Ben ik met je eens, nummers worden live veel zachter gespeeld en klinken op de CD veel harder. Vind dan vooral dat Harry wel goed zingt, maar dat het instrumentaal wat achter blijft live. Logisch dat ze afsluiten met Bigger Than Us, blijft eigenlijk de enige relevante live song van Ritual.

Zo maar switchen tussen Chvrches en Temples dan.

Users who are viewing this thread