US Coachella 2015

Daar heb je ook weer gelijk in. Ik zal ook eens gaan lezen of gamen oid zometeen haha. Grouplove is net Will and the People, maar dan wel met goede muziek. Lekker zonnetje, een biertje en lekkere muziek. Dit past wel prima 's middags. Weer jammer dat ik er niet bij ben :(

Wie zijn dat allemaal? Naked and Famous, MGMT, Pixies, HAIM, Bastille, White Lies denk ik?

Ah ja die staan niet op mijn watchlist voor de stream. Het wordt trouwens MS MR en niet AFI want dat vindt LastFM :D

Aloe Blacc doet even een Avicii cover :P

oh dan maar MS MR, daar heb ik niks tegen in te brengen.

Haha, zal af en toe switchen naar AFI.
Ik hoop dat Aloe 'm beter doet dan Avicii dan, anders is het niet zo best

was één van de minste nummers tot nu toe, dus misschien alsnog beter dan Avicii, maar die heb ik nooit live gezien, ook geen behoefte aan al hoewel de rest van nederland daar anders overdacht.

oeh The Man was wel goed. ik ga nu slapen, ik check morgenochtend wel weer :) veel plezier

Tja het is nu eenmaal een populair genre in Nederland. Moet zeggen dat het ene nummer dat ik tot nu toe herken van Grouplove niet zo heel indrukwekkend is live. Maar opzich wel een goed optreden.

Naiss, later!

Nu even wachten op AFI en dan meteen doorschakelen naar Bastille wat vermoedelijk de laatste van de dag zal zijn voor mij, Misschien morgen nog Martin Garrix, wie weet !

Ik ga voor MS MR en daarna inderdaad ook voor Bastille. Ik kijk daarna nog even of ik nog voor Haim, Bonobo en/of Broken Bells blijf maar misschien stop ik er ook mee na Bastille. Laat me weten hoe AFI was haha.

Haha ze doen een cover van de Arctic Monkeys. Moet zeggen dat het zonder de stem van Alex Turner niet compleet klinkt, maar muzikaal gezien wel een leuke, aparte cover.

Wat een set van Bastille ! Echt heel wijs ! Zeker die cover en mijn persoonlijk hoogtepunt: Weapons met Angel Haze :)

Ik denk dat ik morgenvroeg de livestream van Muse probeer mee te pikken... ;)

Ik denk dat ik morgenvroeg de livestream van Muse probeer mee te pikken…
icon_wink.gif

die is er pas, als we naar het schema kijken, zondagnacht online jammer genoeg, lees hier eerdere berichten over op de vorige pagina

Ze zijn nu alles aan het rebroadcasten. Of nouja ik weet niet of ze alles opnieuw doen, maar nu zijn Jagwar Ma, ZZ Ward en Flatbush Zombies weer bezig.

Vanmiddag nog maar eens kijken of ze Woodkid en Broken Bells nog eens streamen.

Users who are viewing this thread