Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jah ik vind AFI ook erg goed, maar MS MR dus ook. Zie 't tegen die tijd wel. Zal wel MS MR worden omdat ik dan al op channel 1 zit door Grouplove hahaha. Jagwar Ma klinkt heel goed inderdaad, perfect voor dit tijdstip maar het is daar dus nu half vier 's middags :')
haha ja, gelukkig had je hem door. ik weet nog van vroeger dat ik naar Pinkpop fragmenten keer en het echt magisch vond omdat ik me er een hele wereld er omheen bij voorstel heb ik nu dus ook bij Coachella. valt de realiteit soms tegen, maar de live experience is daarentegen 100x zo vet
en misschien ben je na grouplove en jagwar ma wel aan iets harders toe
Haha vind deze zaal ook wel wat op de tent van Pinkpop lijken. Heb net ook even geswitcht naar de andere twee kanalen, maar ik zit hier ongetwijfeld op het goede kanaal nu :'p
Ja waarschijnlijk wel lol. Misschien switch ik wel tussen MS MR en AFI dan blijf ik uiteindelijk vast wel ergens hangen.
Zou de tent een heel stuk ruimtelijker maken inderdaad. Moet het wel bij de muziek passen, want als White Lies met palmbomen en een zonnetje op de achtergrond gaat spelen komen nummers zoals Death en E.S.T. ineens een heel stuk minder geloofwaardig over in die tent haha.
Ah ja stel je voor dat Ghost er zo bijstaat dit jaar hahaha. Oke, tijd om over te schakelen naar Grouplove. Jagwar Ma was erg goed! Had ik graag bij geweest.
Jagwar Ma was inderdaad heerlijk, was ik ook heel graag bij geweest. mooi dat Flatbush ook chil was, nu zit ik heel stiekem toch niet naar Grouplove maar Aloe Blacc te kijken
Ik ga nu even kijken en wat er me het meest aanstaat ga ik kijken ! Ik heb in ieder geval al zin in Bastille ! Wel balen dat A$ap Ferg gelijk staat met hen
Aloe Blacc? Oke. Ik zat nog te twijfelen tussen Wye Oak en Grouplove. Ik heb ook wel zin in Bastille, maar dat valt gelijk met Goat dus moet even kijken wat ik dan doe.