Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Coachella verpest het anders net voor mij. Op de headliners na speelt geen enkele act langer dan 1 uur: QOTSA 55min, Beck 55min, Pixies 50min, enz. Daarvoor doe je het toch ook niet...
Coachella verpest het anders net voor mij. Op de headliners na speelt geen enkele act langer dan 1 uur: QOTSA 55min, Beck 55min, Pixies 50min, enz. Daarvoor doe je het toch ook niet…
Huh wut. Op die link @Sandervandam staat dat Broken Social Scene op Field Trip staan in Toronto dit jaar. Maar ik dacht dat Broken Social Scene uit elkaar waren?
ff wat info gechekt, blijkt idd dat ze tijdelijk uit elkaar zijn. maar ze komen uit Toronto dus het kan zijn dat ze speciaal voor dat festival weer een concertje doen.
ff wat info gechekt, blijkt idd dat ze tijdelijk uit elkaar zijn. maar ze komen uit Toronto dus het kan zijn dat ze speciaal voor dat festival weer een concertje doen.