Beste Line-Up van 2014?

Coachella verpest het anders net voor mij. Op de headliners na speelt geen enkele act langer dan 1 uur: QOTSA 55min, Beck 55min, Pixies 50min, enz. Daarvoor doe je het toch ook niet...

Voor mij ook Primavera, zijn er trouwens nog andere festileakers die daar ook heen gaan?

Coachella verpest het anders net voor mij. Op de headliners na speelt geen enkele act langer dan 1 uur: QOTSA 55min, Beck 55min, Pixies 50min, enz. Daarvoor doe je het toch ook niet…

Inderdaad, echt wel te korte settijden daar.

http://pitchfork.com/features/articles/9371-the-pitchfork-guide-to-festivals/
Leuk om door te kijken :) Staat veel in

Die Giorgio Moroder leeft ook weer helemaal op na RAM :D

Huh wut. Op die link @Sandervandam staat dat Broken Social Scene op Field Trip staan in Toronto dit jaar. Maar ik dacht dat Broken Social Scene uit elkaar waren?

ff wat info gechekt, blijkt idd dat ze tijdelijk uit elkaar zijn. maar ze komen uit Toronto dus het kan zijn dat ze speciaal voor dat festival weer een concertje doen.

ff wat info gechekt, blijkt idd dat ze tijdelijk uit elkaar zijn. maar ze komen uit Toronto dus het kan zijn dat ze speciaal voor dat festival weer een concertje doen.

Dat is wel enorm exclusief dan. Ben nou geen grote van hun, maar dat album dat ik ken van hun is wel heel erg gaaf.

Ze doen dit jaar 1 show, Field Trip. Vorig jaar hebben ze ook 1 show gedaan, ook Field Trip. Zal inderdaad wel aan Toronto liggen.

Users who are viewing this thread