Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.543
7.541
After my show in New Orleans, I went to the hospital in Houston to make sure of an ailment that had become apparent. After being assesed, it became clear i would not perform that night, and after more tests, i could not perform the rest of the US tour in the time asked. As of now I have surgery scheduled and need time out to heal. My path to recovery is something I need to confront seriously. With that said, we have made the difficult decision to cancel the remainder of the North American tour and the UK and European dates. Tickets will be refunded at point of purchase. I want nothing more than to bring this show to the fans and perform. Until then, thanks for love, privacy, and support .
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.543
7.541
Nog niks van Ticketmaster/Ziggodome gehoord. Zal wel na het weekend worden? VIP tickets zijn ook gewoon nog te koop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.963
6.213
Ik heb de mail van Ticketmaster ook gehad, zelfde quote als Timmetje hier eerder heeft geplaatst.

Verdere info:

Wat betekent dit voor mij?​

2ec8c55d-b847-4454-8ac2-951470ade278.png
Wij storten het aankoopbedrag terug
Hiervoor gebruiken wij de rekening- of creditcardgegevens waarmee je betaald hebt. Je hoeft hiervoor dus niks te doen.
facb4a3b-d44c-4af4-a1d8-39d133de9b07.png
Goed om te weten
Binnen 4 weken wordt het bedrag bijgeschreven. Je kunt alleen een terugbetaling verwachten als jij degene bent die de tickets aan Ticketmaster heeft betaald.
Indien je deze tickets hebt gekocht via een Extern Doorverkoopplatform en het evenement wordt onverhoopt afgelast, verschoven of wezenlijk veranderd, dan dien je contact op te nemen met deze derde partij voor informatie over restitutiemogelijkheden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.911
9.878
Sorry jongens…
Zal wel medische redenen zijn, maar toch.
Wel balen. Show zag er ook erg goed uit. Die ga ik dus nooit zien gok ik zo. Maar uiteraard hoop ik vooral dat hij zelf goed herstelt, aangezien ik iets lees over een extra operatie?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
983
671
Over annuleringen gesproken, had afgelopen zaterdag achter elkaar Evian Christ en Delilah Bon ingepland, maar gewoon beide werden geannuleerd.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
570
846
Simply Red staat op 14 november 2025 in @ZiggoDome De kaartverkoop start 11 oktober om 10:00. MOJO Weekly abonnees kunnen eerder tickets bemachtigen. Info via mojo.nl/simplyred Vodafone- of Ziggo klanten kunnen 9 oktober 10:00 kaarten bestellen via priority.nl
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.310
13.743
Simply Red staat op 14 november 2025 in @ZiggoDome De kaartverkoop start 11 oktober om 10:00. MOJO Weekly abonnees kunnen eerder tickets bemachtigen. Info via mojo.nl/simplyred Vodafone- of Ziggo klanten kunnen 9 oktober 10:00 kaarten bestellen via priority.nl
Simply Red had eerst een poster geplaatst waar ze ook de 15e in de Ziggo Dome stonden. Lijkt dus een extra show bij te gaan komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken