Concertaankondigingen

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.701
692
Sigur Rós op 5 & 6 oktober naar Carré.

Het IJslandse Sigur Rós creëert met hun bijzondere geluid een waar muzieksprookje dat je meevoert naar de vergestrekte arctische toendra en schilderachtige vissersdorpjes aan een waterige horizon. De typerende sound wordt gekenmerkt door de droefheid in het falsetto stemgeluid van frontman Jónsi, gecombineerd met zijn iconische strijkstok waarmee hij over zijn gitaar raast. Met teksten in het "hopelandic" - een door Sigur Rós zelfverzonnen taal - neemt de band je mee naar een wereld waarvan je niet eens wist dat deze bestond.

Tijdens deze tour speelt Sigur Rós in ieder land met een lokaal orkest. Tijdens de shows in Carré speelt de band samen met het Groningse Noordpool Orkest.
 

PLSZ

Campingartiest
18 nov 2016
52
39
The Offspring op tour met Simple Plan in 2025.

03-11-2025 - Brussel - ING Arena
07-11-2025 - Amsterdam - Ziggo Dome
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
188
579
Wordt eentje waar ik mogelijk de supports ga afwachten maar die 2012 show met Gallows in 013 was wel echt een show die op mijn netvlies nog steeds staat
Ik heb de mislukte stagedive van de Gallows-frontman destijds ook nog erg scherp in het geheugen. Bij de volgende sprong maakte hij toch even duidelijk dat hij het liefst wel opgevangen wordt. Geweldige show was dat ja.
 
  • Haha
Waarderingen: residentalien

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.021
9.036
Ik ben er bij !
Ja ik wil ook. Absolute Elsewhere is op dit moment mijn grootste kandidaat voor album van het jaar, dus die wil ik live niet laten lopen.

Alleen nog even kijken of het Antwerpen of Utrecht gaat worden. Utrecht is makkelijker te bereiken, maar op zondag. En Antwerpen is op vrijdag, wat weer veel gunstiger is. Even afwachten wie van m'n vrienden ook willen en waar naartoe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken