Concertaankondigingen

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.777
7.590
Bij de aankondiging was ik erg enthousiast, maar aangezien ik er ook al bij was in het Concertgebouw sla ik deze maar over.
Ik heb precies hetzelfde. Die vorig jaar gezien en met deze prijzen sla ik deze maar over ondanks dat ik de vorige keer ontzettend heb genoten.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
832
1.766
Bij de aankondiging was ik erg enthousiast, maar aangezien ik er ook al bij was in het Concertgebouw sla ik deze maar over.
Ik kon er in het Concertgebouw helaas niet bij zijn, dus ik ben juist erg blij met deze herkansing! Met deze prijzen zal ik echter niet eerste rang gaan zitten.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.701
692
Nog een mooie aankondingen: Peach Pit op 18 april naar de Ronda zaal (Tivoli). Alleen de datum komt mij persoonlijk niet zo lekker uit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.358
13.954
Ah, alweer ATTA zo te zien. Dat heb ik in Concertgebouw al gezien. Dus nu iets minder enthousiast.
Ga ze volgende maand ook zien met een orkest. Was uiteraard enorm enthousiast, maar het lijkt erop dat ze precies dezelfde setlist gaan spelen als in het Concertgebouw. Zal alsnog wel een sterke show worden, maar dat maakt het stiekem toch wat minder,

Die prijzen zijn ook wel wat belachelijk imo.
SR is gewoon een stuk populairder geworden de afgelopen jaren en deze reeks shows zullen ze waarschijnlijk niet gaan herhalen. Tuurlijk is honderd euro voor de eerste rang te veel, maar vanwege het exclusieve aspect, zal dat het voor velen, denk ik, nog wel waard zijn. En ze moeten natuurlijk ook gewoon een orkest betalen. Maar niks kan die twaalf euro van vorig jaar verslaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.777
7.590
Ga ze volgende maand ook zien met een orkest. Was uiteraard enorm enthousiast, maar het lijkt erop dat ze precies dezelfde setlist gaan spelen als in het Concertgebouw. Zal alsnog wel een sterke show worden, maar dat maakt het stiekem toch wat minder,


SR is gewoon een stuk populairder geworden de afgelopen jaren en deze reeks shows zullen ze waarschijnlijk niet gaan herhalen. Tuurlijk is honderd euro voor de eerste rang te veel, maar vanwege het exclusieve aspect, zal dat het voor velen, denk ik, nog wel waard zijn. En ze moeten natuurlijk ook gewoon een orkest betalen. Maar niks kan die twaalf euro van vorig jaar verslaan ;)
Wat een heerlijke deal was dat! Prijs-kwaliteit die ik op livemuziek nooit meer ga halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en wenteldave

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.555
1.790
Voor Sigur Ros zou ik voor een show in Carre wel in de buidel tasten als ik zeker zou zijn dat het niet een kopie zou worden van het vorige optreden. Daar lijkt het nu wel op omdat ze nadrukkelijk via de socials ATTA noemen. Beetje gekke strategie imo.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
421
416
Ik kon vorig jaar de shows met orkest niet bijwonen maar dit lijkt wel een zekerheidje te worden hoor! Al is t wel lastig plannen zo een jaar vooruit. Geen idee wat ik tegen die tijd aan t doen ben 😅
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.994
6.293
Chase Atlantic in de AFAS Live en The Offpsring in ZiggoDome.

CRAkkxZoC4EhLMF0xrdwjjZVUWqwyZkfo4EF0jlsQKE.jpg
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
783
496
Anouk staat op 2 september 2025 in Ziggo Dome in Amsterdam met haar tour Set This Thing On Fire! De kaartverkoop start vrijdag 18 oktober om 10:00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets bemachtigen. Meer info via mojo.nl/anouk
Klanten met Vodafone of Ziggo kunnen vanaf 17 oktober 10:00 uur al kaarten bestellen via een exclusieve Priority pre-sale! In deze pre-sale is een beperkt aantal tickets beschikbaar. Meer informatie via www.priority.nl
Als Nederlands trots heeft Anouk natuurlijk geen introductie meer nodig. Sinds eind jaren ’90 scoort de Haagse zangeres grote hits met o.a. ‘Nobody’s Wife’, ‘Girl’ en ‘Dominique’. In 2025 keert ze terug naar Amsterdam met een gloednieuwe show, waarin ze haar grootste hits en de nummers van haar nieuwe album, dat begin 2025 uitkomt, laat horen. In de woorden van Anouk: “Ik kan niet wachten om mijn nieuwe muziek live te laten horen in de Ziggo Dome, deze muziek staat lijnrecht tegenover de muziek die ik de afgelopen 15 jaar heb gemaakt.
🤘
😝
We gaan er een onvergetelijke avond van maken
❤️
”.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.830
12.572
Wat is dat toch met al die bekendmakingen van shows na de zomer van 2025. Als zelfs Anouk en The Offspring dat al gaan doen.. normale mensen moeten nu sparen voor een ticket voor een zomerfestival, laar staan geld over hebben voor tickets na de zomer.
 
  • Winning
Waarderingen: johanra

Gebruikers die dit onderwerp bekijken