Pukkelpop 2025

drycleaningband

Dear pals, we are pleased to announce we will be playing at this years @langsakerselva festival in Oslo on August 16th! We shall be adding a few more dates for this summer in due course so keep your eyes peeled for those. Link for all tickets in our bio as always!

kanshebber

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Waar kan ik aankomende zomer beter heen als ik qua muziek goed wil zitten? Ben enorm aan het twijfelen over Lowlands of Pukkelpop

Ik ga sowieso elke zomer naar Rock Werchter toe.

Waar kan ik aankomende zomer beter heen als ik qua muziek goed wil zitten? Ben enorm aan het twijfelen over Lowlands of Pukkelpop

Ik ga sowieso elke zomer naar Rock Werchter toe.
Afhankelijk van welke muziek je houdt. Je kan de lineups afwachten. Zit meestal veel overlap in.

Afhankelijk van welke muziek je houdt. Je kan de lineups afwachten. Zit meestal veel overlap in.
Ik houd van Rock, pop en punk.

En ook van bandjes ontdekken.

Aankomende zaterdag gaat de ticketverkoop van Lowlands van start, verkoopt dat niet in 1 keer uit?

Ik houd van Rock, pop en punk.

En ook van bandjes ontdekken.

Aankomende zaterdag gaat de ticketverkoop van Lowlands van start, verkoopt dat niet in 1 keer uit?
Meestal wel, maar op zich zijn er in de resale vaak wel tickets te krijgen nog dacht ik. Of je kan evt een ticket kopen en hem verkopen mocht je uiteindelijk liever naar Pukkelpop gaan. Op pkp heb je dit jaar IDLES en op Lowlands Fontaines DC. Dat is een verschil bovenin dat al duidelijk is. Voor de rest verwacht ik een redelijk groot deel van de Lowlands namen ook op Pukkelpop.

• Leuk
Waarderingen: nooley
Meestal wel, maar op zich zijn er in de resale vaak wel tickets te krijgen nog dacht ik. Of je kan evt een ticket kopen en hem verkopen mocht je uiteindelijk liever naar Pukkelpop gaan. Op pkp heb je dit jaar IDLES en op Lowlands Fontaines DC. Dat is een verschil bovenin dat al duidelijk is. Voor de rest verwacht ik een redelijk groot deel van de Lowlands namen ook op Pukkelpop.
Ik kijk het meeste er naar uit om Chappell Roan te zien.

Fontaines dc staat ook op Werchter dit jaar, dat maakt Idles wellicht net ietsje interessanter.

Hoe is de sfeer op pukkelpop?

Ik lees overal dat iedereen vooral met zichzelf bezig is daar.

Ik ga elk jaar naar Werchter en ben nu twee jaar ook naar Pukkelpop geweest.
Daarvoor naar Lowlands als dat lukte.

Ik prefereer PP boven LL.
Publiek is gemêleerder. Terrein doet rustiger aan en de afstanden tussen alfa en bravo doe je bij drukte veel langer over dan Marquee en main.
Dat is alleen de hoek om.

Laatst bewerkt:
Ik kom net van bij Tramhaus in Cactus.
Wat een heerlijke band zeg.
Publiek leek tam maar op 2 nummers kregen ze iedereen mee.

Ze zijn blijkbaar aan het praten met Pukkelpop om er te spelen deze zomer.
Eppo, Chokri, boek die aub!

• Leuk
Waarderingen: Gigi21 en DDave
Even mijn wishlist van bands die in augustus in de buurt zijn.

I prevail
Bring me the horizon
The prodigy
Drowning Pool
Godsmack
Three days grace
Crossfade

Hoeft niet alle 7, een paar mag ook!😁

• Geweldig
Waarderingen: Woman made sunshine
Even mijn wishlist van bands die in augustus in de buurt zijn.

I prevail
Bring me the horizon
The prodigy
Drowning Pool
Godsmack
Three days grace
Crossfade

Hoeft niet alle 7, een paar mag ook!😁

In dat genre hoop ik toch ergens op Beartooth. Toegankelijk maar niet te plat.

Hoe ik het heb begrepen is het heel vaak geweest: beschikbaar, ah toch niet, ah toch wel, nee we gaan gewoon niet touren… kan je ook afleiden uit lowlands podcast.
Nogmaals het bewijs dat management altijd het eindwoord heeft en dat festivals meer artiesten contacteren dan je zou denken.

Soms is geld niet het enige om een artiest binnen te halen, als je niet in de beschikbare data valt, dan heb je pech.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun en jimmywe
Je beschrijft de dood van de festivals. Liever wat boomers die genieten van het optreden dan een horde snotneuzen die liever heel het optreden filmen zodat ze “cool” en “hip” lijken bij hun vriendinnetjes terwijl ze waarschijnlijk niet eens fan zijn van die TikTok-artiesten.
Die boomers gaan eerder dood hoor dus nogal wiedes dat ze nieuwe generatie willen aanspreken. Chappell Roan heeft echt een mega fanbase; je klinkt heel zuur.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en elo
Je beschrijft de dood van de festivals. Liever wat boomers die genieten van het optreden dan een horde snotneuzen die liever heel het optreden filmen zodat ze “cool” en “hip” lijken bij hun vriendinnetjes terwijl ze waarschijnlijk niet eens fan zijn van die TikTok-artiesten.
Ik wil je niet storen in je pre-historische denkbeeld, maar ik weet niet of je het weet: jonge mensen kunnen ook genieten.

"Liever wat jongeren die genieten van een opteden van hun idolen dan een horde boomers die naar muziek luisterert uit de dat ze zelf wél nog jong waren"

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread