Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dear pals, we are pleased to announce we will be playing at this years @langsakerselva festival in Oslo on August 16th! We shall be adding a few more dates for this summer in due course so keep your eyes peeled for those. Link for all tickets in our bio as always!
Meestal wel, maar op zich zijn er in de resale vaak wel tickets te krijgen nog dacht ik. Of je kan evt een ticket kopen en hem verkopen mocht je uiteindelijk liever naar Pukkelpop gaan. Op pkp heb je dit jaar IDLES en op Lowlands Fontaines DC. Dat is een verschil bovenin dat al duidelijk is. Voor de rest verwacht ik een redelijk groot deel van de Lowlands namen ook op Pukkelpop.
Meestal wel, maar op zich zijn er in de resale vaak wel tickets te krijgen nog dacht ik. Of je kan evt een ticket kopen en hem verkopen mocht je uiteindelijk liever naar Pukkelpop gaan. Op pkp heb je dit jaar IDLES en op Lowlands Fontaines DC. Dat is een verschil bovenin dat al duidelijk is. Voor de rest verwacht ik een redelijk groot deel van de Lowlands namen ook op Pukkelpop.
Ik ga elk jaar naar Werchter en ben nu twee jaar ook naar Pukkelpop geweest.
Daarvoor naar Lowlands als dat lukte.
Ik prefereer PP boven LL.
Publiek is gemêleerder. Terrein doet rustiger aan en de afstanden tussen alfa en bravo doe je bij drukte veel langer over dan Marquee en main.
Dat is alleen de hoek om.
Hoe ik het heb begrepen is het heel vaak geweest: beschikbaar, ah toch niet, ah toch wel, nee we gaan gewoon niet touren… kan je ook afleiden uit lowlands podcast.
Je beschrijft de dood van de festivals. Liever wat boomers die genieten van het optreden dan een horde snotneuzen die liever heel het optreden filmen zodat ze “cool” en “hip” lijken bij hun vriendinnetjes terwijl ze waarschijnlijk niet eens fan zijn van die TikTok-artiesten.
Die boomers gaan eerder dood hoor dus nogal wiedes dat ze nieuwe generatie willen aanspreken. Chappell Roan heeft echt een mega fanbase; je klinkt heel zuur.
Je beschrijft de dood van de festivals. Liever wat boomers die genieten van het optreden dan een horde snotneuzen die liever heel het optreden filmen zodat ze “cool” en “hip” lijken bij hun vriendinnetjes terwijl ze waarschijnlijk niet eens fan zijn van die TikTok-artiesten.
Ik wil je niet storen in je pre-historische denkbeeld, maar ik weet niet of je het weet: jonge mensen kunnen ook genieten.
"Liever wat jongeren die genieten van een opteden van hun idolen dan een horde boomers die naar muziek luisterert uit de dat ze zelf wél nog jong waren"