Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap dat de zaterdag namen nog niet heel groot zijn. Maar staan toch echt wel pareltjes op die zaterdag! En ook stuk voor stuk een fantastische live reputatie! Ik hoop echt dat er niet te veel clashes zijn tussen Sam, Raye, Elbow, Maribou State. Al deze acts de afgelopen jaren live gezien. Waren top optredens.
Van 30 mei tot 17 juni in de USA in een tour vandaag aangekondigd, RW lijkt me te vroeg. Ze zullen mi eerder half juli tot eind augustus in Europa optreden.
Van 30 mei tot 17 juni in de USA in een tour vandaag aangekondigd, RW lijkt me te vroeg. Ze zullen mi eerder half juli tot eind augustus in Europa optreden.
Hoe kaderen we 2013 dan? 2014 kan ik nog inkomen want ze zullen Stromae wel als dansafsluiter verkocht hebben, maar van Blur kan je dat toch niet zeggen?
Hoe kaderen we 2013 dan? 2014 kan ik nog inkomen want ze zullen Stromae wel als dansafsluiter verkocht hebben, maar van Blur kan je dat toch niet zeggen?
Alles hangt ook af van wat er op de markt is. Indien Pearl jam, Metallica, Radiohead en foo fighters touren en op Werchter staan is het lokerse of suikerrock voor KOL. Indien het aanbod schaars is, hebben ze nog een kans. ( en zelfs niet zo blijkt nu)