Rock Werchter 2025

Zouden er misschien nog wat namen van Bospop kunnen overkomen waar we nog niet heel veel rekening mee hebben gehouden?

Naast FF denk ik dan aan een Manic Street Preachers of Roxette bijvoorbeeld. Ik weet dat het natuurlijk geen relevante artiesten meer zijn, maar vorig jaar stonden er toch ook genoeg op de line up met The Breeders, The Pretenders en eigenlijk ook Lenny.

Nog niet geopperd voor deze editie (toch volgens search results) maar ik struikelde plots op een NPR-sessie van Sean Paul. Die tourt t.e.m. 27 juni in Europa. Helemaal niet relevant meer maar ik vond het wel grappig. Laatst op RW in 2006 en dat was toen best leuk in een zwoele hitte. Disclaimer: ik was 14 toen.

Dat zal echt tegen beter weten in zijn dit kan toch alleen maar een teleurstelling worden dan voor je als ze met kleine namen komen
Idd, Neil Young komt echt niet naar Rock Werchter hoor. Die speelt enkel op Glastonbury omdat ie de favoriete artiest van Michael Eavis is, en Emily haar vader op die manier nog een mooi moment wil bezorgen. Michael wordt 90 dit jaar, en gezien het leap year volgend jaar is de kans groot dat het deze zomer zijn laatste Glastonbury zal zijn. Want was vorig jaar al duidelijk dat hij aan het aftakelen is.

Zouden er misschien nog wat namen van Bospop kunnen overkomen waar we nog niet heel veel rekening mee hebben gehouden?

Naast FF denk ik dan aan een Manic Street Preachers of Roxette bijvoorbeeld. Ik weet dat het natuurlijk geen relevante artiesten meer zijn, maar vorig jaar stonden er toch ook genoeg op de line up met The Breeders, The Pretenders en eigenlijk ook Lenny.
Zolang het Train niet is....
The Vices zou een leuke Slope naam zijn!

Nog niet geopperd voor deze editie (toch volgens search results) maar ik struikelde plots op een NPR-sessie van Sean Paul. Die tourt t.e.m. 27 juni in Europa. Helemaal niet relevant meer maar ik vond het wel grappig. Laatst op RW in 2006 en dat was toen best leuk in een zwoele hitte. Disclaimer: ik was 14 toen.
In 2006 speelde hij iedere keer maar 1,5 minuut van een nummer. Zat ik er net lekker in, begon hij al weer aan de volgende

Indeed, Neil Young is definitely not coming to Rock Werchter. He is only playing at Glastonbury because he is Michael Eavis' favorite artist, and Emily wants to give her father a nice moment that way. Michael is turning 90 this year, and given the leap year next year, there is a big chance that this summer will be his last Glastonbury. Because it was already clear last year that he is in decline.
Not that I expect him at Werchter but Neil Young is playing more than Glastonbury

• Leuk
Waarderingen: festirock
Donderdag
Must see: Linkin Park, Fontaines D.C.,
Liefst: Deftones (als het clasht, dan op BKS zien), Amyl and the Sniffers, Alessi Rose
Eventueel: De La Soul, Iggy Pop, While She Sleeps, Jacob Collier, Nia Archives,
(dus nog inluisteren: Mother Mother, Ezra Collective, Glintsal)

Vrijdag
Must see: Lola Young, Green Day, Wet Leg
Liefst: Arsenal, Weezer, Sylvie Kreusch
Eventueel: Underworld, Simple Minds, Girl in Red, Warhaus, Caribou, Dikke, The Backseat Lovers
Liever niet: Mark Ambor, Purple Disco Machine,

Zaterdag
Must see: Sam Fender, Raye, Elbow,
Liefst: Beth Gibbons, Amenra
Eventueel: Maribou State, Barry Can't Swim, Blanco White
Liever niet: Goldband,

Zondag
Must see: Olivia Rodrigo, Gracie Abrams, Wunderhorse (!),
Liefst: Rufus Du Sol, GOOSE, Overmono, Bolis Pupul
Eventueel: Dean Lewis, Pommelien Thijs, Dasha, Shaboozey, Jokke
Liever niet: David Kushner

Not that I expect him at Werchter but Neil Young is playing more than Glastonbury
Hij zal wellicht nog een paar open air-concerten geven komende zomer, maar bij mijn weten is er zeker geen sprake van een festivaltour. Is er al iets aangekondigd naast Glastonbury dan? Mocht ie al festivals doen, dan denk ik dat het eerder Lokerse Feesten wordt in België dan een festival als Rock Werchter onder de LiveNation-vlag...

Hij zal wellicht nog een paar open air-concerten geven komende zomer, maar bij mijn weten is er zeker geen sprake van een festivaltour. Is er al iets aangekondigd naast Glastonbury dan? Mocht ie al festivals doen, dan denk ik dat het eerder Lokerse Feesten wordt in België dan een festival als Rock Werchter onder de LiveNation-vlag...
Als neil young tour dan boekt werchter die gewoon.
Zit er niet in dit jaar en al zeker niet als sub voor sam fender lijkt me

Idd, Neil Young komt echt niet naar Rock Werchter hoor. Die speelt enkel op Glastonbury omdat ie de favoriete artiest van Michael Eavis is, en Emily haar vader op die manier nog een mooi moment wil bezorgen. Michael wordt 90 dit jaar, en gezien het leap year volgend jaar is de kans groot dat het deze zomer zijn laatste Glastonbury zal zijn. Want was vorig jaar al duidelijk dat hij aan het aftakelen is.
Denk dat het ook één van de favorieten van Herman is hoor.

He will probably do a few more open air concerts this summer, but as far as I know there is definitely no talk of a festival tour. Has anything been announced besides Glastonbury? If he does do festivals, I think it will be Lokerse Feesten in Belgium rather than a festival like Rock Werchter under the LiveNation flag...
Nothing announced yet, tbf Glastonbury wasn’t meant to be announced either. I’d guess he’ll announce his full dates fairly soon though but I do know of another uk place he’s playing

Users who are viewing this thread