Rock Werchter 2025

Had vooral The Wombats wel leuk gevonden.

Mag toch hopen dat FF nog wel gewoon op de line up staat uit dat genre, blijf het een heel vreemd verhaal vinden dat ze nog niet aangekondigd zijn. Kan het ermee te maken hebben dat ze rondom RW nog wat Nederlandse data hebben die ze willen verkopen? Als ik voor mezelf spreek zou ik namelijk wel een kaartje willen halen voor Tivoli als ze uiteindelijk niet worden aangekondigd.

Beuregard - playing that on the 5th and DTRH is listed as 4th on their Website
You're right on Beauregard. 4th on their Website could still mean Bloc Party will play on the 6th at DTRH. It often happens they mention the first day of the festival, especially if the real date is not public yet.

De zaterdag heeft volgens mij ook helemaal geen grote naam meer nodig om uit te verkopen. Sam Fender staat ondertussen op 1 in de Afrekening met People Watching & de komende maanden zullen er nog singles volgen die stubru constant zal spelen.

Raye lijkt mij ook stilaan te groot om niet als sub op de main te laten spelen.

En de zaterdag is sowieso de dag waar veel mensen een dagticket voor kopen 'om er toch eens een dagje bij te zijn', ongeacht wat er nu precies op de affiche staat die dag.
Op 1 in de afrekening zegt toch niet dat je een dag uitverkoopt? Dan zou equalizer idiots ook headliner zijn.
Raye is te groot in UK om niet als sub te spelen , denk dat dat op werchter nog wel een spot lager kan

Same old same old.

Halverwege de jaren '90 was er natuurlijk ook veel boomergezeur over electronische acts als the Orb, Prodigy, Daft Punk, Chemical Brothers, Underworld, etc. Tegenwoordig gelukkig niet meer weg te denken...
Waren niet alleen boomers toen hoor die vonden dat daft punk niet thuis hoorde op werchter.

Maar wat een memorabel concert was het..

• Leuk
Waarderingen: phil
Over Raye gesproken ...

Dat is toch echt meer gemaakt om in een Barn te spelen dan op een main ?
Zal wel niet gebeuren, maar mijn aanvoelen zegt dat het op main in het licht niet gaat overkomen.

• Leuk
Waarderingen: LanderV en musicislife
Had vooral The Wombats wel leuk gevonden.

Mag toch hopen dat FF nog wel gewoon op de line up staat uit dat genre, blijf het een heel vreemd verhaal vinden dat ze nog niet aangekondigd zijn. Kan het ermee te maken hebben dat ze rondom RW nog wat Nederlandse data hebben die ze willen verkopen? Als ik voor mezelf spreek zou ik namelijk wel een kaartje willen halen voor Tivoli als ze uiteindelijk niet worden aangekondigd.
Dat, of RW dat wat hype wilt creëren door een grote zaterdag dump voor de volgende aankondiging.

Over Raye gesproken ...

Dat is toch echt meer gemaakt om in een Barn te spelen dan op een main ?
Zal wel niet gebeuren, maar mijn aanvoelen zegt dat het op main in het licht niet gaat overkomen.
Watched her at Victorious festival whilst it was still light. She was absolutely fantastic

Watched her at Victorious festival whilst it was still light. She was absolutely fantastic
DTRH ook hoor. Soms iets te veel chitchat tussendoor, maar als ze dat wat inperkt krijgen we een show om U tegen te zeggen.

Wel benieuwd of er ook wat nieuwe muziek aankomt.

Users who are viewing this thread