Rock Werchter 2025

Als we dus deze week nog namen zouden verwachten (evt. die zaterdagdrop), is het deze namiddag (weinig kans) of vrijdag hé? Morgen en overmorgen weer aan Pukkelpop?

Die kans dat die gaan clashen lijkt me best reëel als Elbow de Barn afsluit en Raye als subheadliner speelt. In elk geval gedeeltelijk.
Ik brand 3 kaarsen dat dat niet gebeurt. Kijkend naar vorig jaar clashen main en Barn eigenlijk amper, en Elbow zal ook wel voorlaatste speelt gok ik (met Maribou State nog erna).

Wat is jullie grootste ontdekking tot nu toe op de line-up van dit jaar? Van mij toch echt wel Lola Young, wat een fijne muziek maakt zij!

Wanneer was dat met Meute? 2 uitverkochte AB’s in September en later ook aangekondigd voor RW
Meestal is aankondiging dan wel pak ervoor, zoals bv. de shows van Arsenal. We gaan er allen van uit dat binnen dit en maand affiche rond is. Als Patti erbij komt, komen dergelijke namen meestal niet in het laatste pakketje (en zou ze dus een van de komende weken al ook voor RW worden aangekondigd). Maar ik hoop voor de fans hier dat ik te snel conclusie getrokken heb.

As we take stock, what “big/nice names” could be announced for Saturday?

-King Of Leons? - Feasible

-Kaiser Chiefs - Playing Friday 4th in Edinburgh and announced for August in Belgium, so less feasible

-Franz Ferdinand - Should be there

-Bloc Party - feasible

Other ideas?

Users who are viewing this thread