Rock Werchter 2025

Dat zal echt tegen beter weten in zijn dit kan toch alleen maar een teleurstelling worden dan voor je als ze met kleine namen komen
Als ik kan, dan koop ik nog dagticket voor de donderdag en doe ik mijn combiticket weg. Dus ik hoop op een straffe naam de zaterdag, of meerdere straffe, zodat ik mijn combi toch hou en 2 dagen op en af ga 😅

• Leuk
Waarderingen: phil
Allie X met een zomertour rondom Werchter. Staat al op Roskilde en perfect gaatje voor Werchter over. Potloodje pakken?

• Leuk
Waarderingen: Joss
As we take stock, what “big/nice names” could be announced for Saturday?

-King Of Leons? - Feasible

-Kaiser Chiefs - Playing Friday 4th in Edinburgh and announced for August in Belgium, so less feasible

-Franz Ferdinand - Should be there

-Bloc Party - feasible

Other ideas?
Ik verwacht nog een festivaltour van Jack White. Die stopt in mei in de VS met z'n clubshows. Goed album en zou mij zeker trekken op de wei.
Misschien the war on drugs staat wel meer data met Sam Fender dacht ik. Ken alleen hun verdere tourschema/plannen niet.

Ik verwacht nog een festivaltour van Jack White. Die stopt in mei in de VS met z'n clubshows. Goed album en zou mij zeker trekken op de wei.
Misschien the war on drugs staat wel meer data met Sam Fender dacht ik. Ken alleen hun verdere tourschema/plannen niet.
Excuseer?

Ik snap dat de namen nog niet heel groot zijn. Maar staan toch echt wel pareltjes op die zaterdag! En ook stuk voor stuk een fantastische live reputatie! Ik hoop echt dat er niet te veel clashes zijn tussen Sam, Raye, Elbow, Maribou en Beth wil ik allemaal graag zien. Behalve Beth heb ik die allemaal eerder gezien. En dat waren allemaal mooie shows!

Users who are viewing this thread