Rock Werchter 2025

Ben toch wel benieuwd naar de Pukkelpop namen. Hopelijk gaan er geen mooie namen naar Pukkelpop die ook op Rock Werchter kunnen staan, bijvoorbeeld Royel Otis.

• Verdrietig
Waarderingen: LesRam
Amelia Lens - Aurora - Jamie xx - Khruangbin - Michael Kiwanuka - Netsky - Paul Kalkbrenner - Pommelien Thijs - Royel Otis - Zwangere Guy naar Pukkelpop

• Leuk
Waarderingen: phil
Jammer van Royel Otis, voor de rest niets wat ik zal missen.

Ik had Vampire Weekend hier ook wel tussen verwacht, zou tof zijn als RW ze toch heeft weten te strikken. Aan de andere kant zou het "tourschema technisch" niet logisch zijn.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Wel vreemd dat Pommelien werd aangekondigd als enige festivalset van 2025 om dan een paar dagen later ook op de line-up van Pukkelpop te verschijnen.
Tekst die al lang klaarstond, er is toch nog iets veranderd, en dan vergeten aanpassen? Kan me niets anders bedenken, want wisten ze achter de schermen perfect natuurlijk.

Communicatie al paar keer vreemd, zie ook die verkeerde poster bij Elbow.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
RW heeft het niet echt op orde dit jaar. Eerst zelf een foute poster delen en nu Pommelien als exclusief aankondigen om ze nog geen week later ook voor Pukkelpop aan te kondigen

• Leuk
Waarderingen: phil
Mannekes aub, het is niet omdat een groep op een festival speelt dat een ander festival uitgesloten is eh, dat is best kortzichtig. Maar bon ☺️
Netsky staat op zowel TML en PKP, en Pommelien RW en PKP... En er zijn nog namen uit de drop die perfect ook op RW zouden kunnen passeren. ☺️

Users who are viewing this thread