Rock Werchter 2025

Is de kans nog groot dat Cage the Elephant doorkomt naar Rock Werchter? Anders ga ik nog even kijken of ik daar een ticket voor kan scoren!

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Het lijkt er trouwens op dat Green Day niet meer Dookie en American Idiot integraal gaat spelen, althans de laatste shows niet.

Betekent wel dat er plaats lijkt te zijn gekomen in de setlist voor o.a. 21 Guns en Revolution Radio🫶

Dat is nu niet echt iets om vrolijk van te worden. American Idiot is echt over de volledige lijn een steengoeie plaat en voor een stuk de soundtrack van mijn jeugd.

Maar he, zolang ze Letterbomb spelen, ga ik niet zitten mokken in een hoekje.

Dat is nu niet echt iets om vrolijk van te worden. American Idiot is echt over de volledige lijn een steengoeie plaat en voor een stuk de soundtrack van mijn jeugd.

Maar he, zolang ze Letterbomb spelen, ga ik niet zitten mokken in een hoekje.
Ze spelen gelukkig alsnog bijna het hele album, waaronder Letterbomb. Dookie is wel flink ingekort.

Is de kans nog groot dat Cage the Elephant doorkomt naar Rock Werchter? Anders ga ik nog even kijken of ik daar een ticket voor kan scoren!
Totaal nog geen tour-/festivalplannen tussen eind mei en eind augustus, dus de kans wordt met de dag kleiner dat ze er nog een Europese tour tussen doen.

Iemand een idee of suikerrock normaal snel uitverkoopt? Zijn namelijk best leuke namen dus zit nu in de overweging

Totaal nog geen tour-/festivalplannen tussen eind mei en eind augustus, dus de kans wordt met de dag kleiner dat ze er nog een Europese tour tussen doen.
Ja mijn Festival-Del gaat niet echt lekker met deze plannen 😅

Had vooral The Wombats wel leuk gevonden.

Mag toch hopen dat FF nog wel gewoon op de line up staat uit dat genre, blijf het een heel vreemd verhaal vinden dat ze nog niet aangekondigd zijn. Kan het ermee te maken hebben dat ze rondom RW nog wat Nederlandse data hebben die ze willen verkopen? Als ik voor mezelf spreek zou ik namelijk wel een kaartje willen halen voor Tivoli als ze uiteindelijk niet worden aangekondigd.

Users who are viewing this thread