Rock Werchter 2025

Was er hier op dit forum niet iemand die vorige jaren zicht had op de ticketverkoop? Misschien kan die persoon nog eens toelichten hoe de zaterdag en combi verkoop loopt šŸ™ƒ

Has anyone else thought of a special action for Saturday, for the 50th anniversary? It's weird that they didn't publish names for that day. Something special is about to come, I think.

Dat klinkt als "ge gaat het met Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand moeten doen"
Doe dan de Stereophonics er ook maar bij. Gewoon omdat dat degene zijn die ik nog nooit gezien heb. ;)

Of het nog grote namen gaan zijn; ik ga langzaamaan maar uit van 1 op de zaterdag, maar hoop op nog een paar.
Jack White, London Grammar, Kings of Leon. In die volgorde ook . 1, 2 en 3. Offfff een hoge spot voor Alanis, wat ik zeker zou appreciƫren.

zo niet; dan wordt het echt wel opgefraaid met tal van namen als Beabadoobee, Band of Horses, Bloc Party, High Vis, Cage the Elephant, Soulwax (al is er al behoorlijk wat groots aan electro aangekondigd) , Mogwai, Public Service Broadcasting, Biffy Clyro, Turnstile , Marathon, enz. enz enz. Er is nog zoveel moois oud en nieuw in de middel en kleinere namen te vinden :D

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS en JP5
Ik zou gewoon niet teveel verwachten. Want hier worden soms weer onrealistische scenarioā€™s gesmeed. In 2019 was het ook lang wachten op de sub zondag, bleek dat GVF te zijn met 1 album.

Na vannacht voelt het des te tragisch dat we Lamar nooit gehad hebben, wat een show.

Van de symboliek van een Amerikaanse vlag opgebouwd uit afro-amerikanen die verscheurd wordt, tot de homage aan Compton, de sneer naar Drake en die ontzettend sterke flow. Wat een artiest.

• Geweldig
Waarderingen: Wout_VS en WardAgain
Geen datum in Belgiƫ, maar ziet er ook niet naar uit dat er ergens plek is om Belgiƫ aan te doen.
Les ardentes? Daar hebben ze nog geen internationale headliners. Frankfurt en Keulen liggen nu echt dicht bij Luik...
Of dour? Zit dicht bij de Parijs datum...

De La Soul ook in het persbericht in verband gebracht met 50 jaar RW zie ik. Sowieso een naam die nog nergens een show had staan toch?
Wat is dan de overeenkomst tussen 50 jaar RW en De La Soul...? Is toch echt geen band die ik aan Werchter link. Nooit gedaan ook sinds ik er kom in 1997.

Wat is dan de overeenkomst tussen 50 jaar RW en De La Soul...? Is toch echt geen band die ik aan Werchter link. Nooit gedaan ook sinds ik er kom in 1997.
Is volgens mij de eerste hiphopnaam die er ooit stond, in 1990 al geloof ik. Toen een onderwerp van veel discussie ('ROCK') die tot vandaag nog gevoerd wordt. Er wordt in de perstekst van de aankondiging zelfs naar verwezen.

• Leuk
Waarderingen: SvenH23

Users who are viewing this thread