Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik ga mee met 4 dan, want kan de iets meer ruimte wel gebruiken!

Zowel voor deze aanpassing van de regel als de toevoeging van regel in de poll hebben we 6 stemmen voor op (tot nu toe) 13 deelnemers. Zonder tegenbericht worden beide in de openingspost met regels verwerkt vandaag om 16u (y)

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Regels werden aangepast/toegevoegd in de openingspost in onderstreept cursief & aanmeldingen kunnen nog tot morgen 18u, zie tevens openingspost 😇

Algemene regels
1. Een act kan worden gekozen als deze ooit in België of Nederland hebben opgetreden, ook al was dit voor 2011. Geplande optredens in de toekomst tellen ook mee om een act te boeken.

9. Na het niet halen van de tijdslimiet gaat de beurt over naar de volgende deelnemer. De deelnemer die dan nog een act te goed heeft, moet dat gat voor de eigen volgende act gevuld hebben. Indien een deelnemer driemaal geen act weet te boeken tijdens zijn/haar tijdspanne dient er in de volgende beurten niet meer op deze persoon gewacht te worden. De beurt gaat meteen over naar de volgende in de volgorde, maar uiteraard mag de overgeslagen persoon wel nog zijn/haar gewenste act(s) boeken dan. Deze regel is nieuw ingevoerd om er zoveel mogelijk de schwung in te houden, positief bedoeld dus!

Aanmelden kan tot en met vrijdag 14 maart 2025 18:00 uur

• Leuk
Waarderingen: Martijn
Top, inmiddels zitten we wel op een aardig aantal deelnemers (al wil ik niemand ontmoedigen die nog wil meedoen!)

Ik heb er even over nagedacht, maar sla deze draft even over. De volgende doe ik vast wel weer mee. ;)

Users who are viewing this thread