Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Oh nee, Billie had ik totaal niet aan gedacht! Maar was daardoor wel even opnieuw aan het zoeken gegaan en heb een absolute topact gevonden. Nu nog de rest van de ronde en evt 2x MadMandra overleven
Ik ben benieuwd. Zeker met je persoonlijke voorkeur in combinatie met deze regels.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ben zelf ook heel hyped voor mijn concept en de namen op mijn shortlist. Ik hoop zo hard dat ik het volledig kan uitvoeren, zoals ik in gedachten heb. Time will tell hihi

We beginnen met een knal. Vorig jaar kreeg je een onbekende plaat als je in zijn platenzaak iets kocht, bleek dat opeens een van de albums van het jaar. Haal je gekleurde pakken en haarverf al maar boven:
Jack White
1000015822.jpg

Bij deze de tandartsassistente al afgevinkt met That's How I'm Feeling, aangezien je toch moet uitleggen hoe uw tanden aanvoelen als je binnenkomt met een probleem.
@Martijn @Timmetje

Spotify did trick me, want daar staan ook de albums van TWS op zijn profiel. Maar internet geeft je gelijk: eerste solo studioalbum gereleaset in 2012 (Blunderbuss). Lekkere vondst!

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en Blommie
We beginnen met een knal. Vorig jaar kreeg je een onbekende plaat als je in zijn platenzaak iets kocht, bleek dat opeens een van de albums van het jaar. Haal je gekleurde pakken en haarverf al maar boven:
Jack White
Bekijk bijlage 13254

Bij deze de tandartsassistente al afgevinkt met That's How I'm Feeling, aangezien je toch moet uitleggen hoe uw tanden aanvoelen als je binnenkomt met een probleem.
@Martijn @Timmetje
Wederom een pick waarvan ik niet verwacht had dat die in ronde 1 er al uit zou vliegen, zeg. I snooze, I lose.

Ik ben benieuwd. Zeker met je persoonlijke voorkeur in combinatie met deze regels.

Nu kan er wel een streep door met Jack White. Had gehoopt dat ie onopgemerkt zou blijven, omdat ie toch al richting de 50 jaar gaat :LOL:

(Ondanks dat het jammer is, wel hartstikke mooi. In nog geen twee uur tijd van "nieuwe nummer 1" naar "is er al weer uit")

Kunnen we een klassement bijhouden met de meeste verwijzingen naar de tandarts? Ik denk dat het bij iedere naam wel moet kunnen,

Als het niet om nummers ging, kon je met Jack White al 2 van de 3 afstrepen. Tandarts maakt je tanden wit en witte donderdag direct voor Pasen. Witte trui zal vast ook wel bestaan in een wielerkoers?

Als het niet om nummers ging, kon je met Jack White al 2 van de 3 afstrepen. Tandarts maakt je tanden wit en witte donderdag direct voor Pasen. Witte trui zal vast ook wel bestaan in een wielerkoers?
Leider van de jeugdrenners in de Tour de France draagt le maillot blanc, inderdaad!

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Hi Billie, are u there?

exchange-covers-2024ipsdesktop.jpg

Charli XCX

@Timmetje -> @Oasiss

Stonden nog ergens in mijn inspiratie, maar tot nu toe nog geen enkele naam van mijn shortlist weggekaapt!

Users who are viewing this thread