Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Neem je tijd, maar dan grijp ik bij deze graag mijn kans om het bal te openen. En dat doen we gelijk met onze eerste headliner.

Bekijk bijlage 13241

Frank Ocean zal één van onze festivaldagen af gaan sluiten.
En alsof dat nog niet genoeg is, levert deze pick mij ook gelijk de mogelijkheid op om onze tandartsassistente verwijzing af te kunnen strepen. Gezien deze zorgt dat mijn tandvlees en tanden er weer goed uitzien, oftewel 'Pink + white'.

@WesleyNoH @Blommie
Ik weet niet waarom ik zo naïef was om te denken dat Frank er wel tussendoor zou glippen. Letterlijk de eerste pick haha.

• Haha
Waarderingen: Sjakie de Wit
Gaat het bij het debuutalbum om het eerste album uitgebracht onder de naam waarmee je de band wilt boeken? Ik heb er namelijk die in een iets andere samenstelling (maar wel met core members) onder een andere naam reeds eerder een album hebben uitgebracht.

Gaat het bij het debuutalbum om het eerste album uitgebracht onder de naam waarmee je de band wilt boeken? Ik heb er namelijk die in een iets andere samenstelling (maar wel met core members) onder een andere naam reeds eerder een album hebben uitgebracht.
Als het dezelfde band is die van naam verandert(Pearl Jam - Mookie Blaylock / Radiohead - On a Friday), dan ben ik er niet per se voorstander van.

Users who are viewing this thread