Graspop Metal Meeting 2025

Schitts Creek Comedy GIF by CBC

Misschien dan gedeelde eigendommen. Want er hangen wel degelijk rond het Graspop terrein bordjes zoals dit

Bekijk bijlage 13244
Waar dan Graspop BVBVA dus bij staat. Ik zal er dit jaar eens foto's van maken

Dit gaat dan ook over de eigenaar van de camera's en wie de videobeelden maakt. Zegt in principe niets ovet de eigenaar van de zone die gefilmd wordt, zolang beide hier een overeenkomst hebben 🙂

Volgens mij werkt het inderdaad zoals @nikita zegt exact hetzelfde als vorig jaar. Enige verschil is denk ik dat je 3,50 betaald ipv 3,33
Ik begrijp vooral het vetgedrukte stukje niet helemaal, wat bedoel je daarmee?
Ik hoop het ook. Maar ik weet van vorig jaar dat dit ook expliciet op de site stond. Dit jaar zie ik dit niet terug.

Dus er zijn in theorie verschillende scenario's mogelijk. Cashless is nog te nieuw voor een vaste trend.

- exact zoals vorig jaar. Gratis deel gaat als eerste op.(minst gunstig voor gmm)
- hetzelfde als 1e jaar cashless. Bijkoop issues: Toen werd full price eerst afgeschreven, daarna pas voorverkoop.(gebeurd bij een maat van me kocht wat skullies bij en die werden als eerste weer afgeboekt, bleef dus met wat voorverkoop zitten.)
- betaald deel eerder dan gratis deel (onrustig voor bezoeker)
- evenredig: van iedere munt 0.30 gratis afboeken en 3.50 betaald. (Geen van beide voordeel)

Dus begrijp me niet verkeerd ik hoop echt op gratis eerst. Dan smaken die eerste donderdag pilsjes het beste.

Hoe zit dat dan in België? Enkel een eigenaar mag toch zijn gronden controleren dmv camerabewaking? Of vergis ik me daarin?
Ik ga niet heel de wetgeving uitspitten omdat jij ervan overtuigd bent dat ze eigenaar zijn terwijl de voorzitter van het Vlaams parlement anders beweert, maar gebruiksrecht en eigendom zijn alvast 2 totaal verschillende zaken.

Normaal is grond eigenaarschap en bewaking twee verschillende dingen.

Denk ook aan gebouwen. Iemand kan eigenaar van grond en pand zijn. Maar de huurder kan (camera)bewaking instellen omdat deze verantwoordelijk is voor de inboedel of het gebouw zolang deze in het beheer van de huurder zijn.

Kan dus idem voor de gmm grond zijn. Dat beheer afspraken met gmm zijn gemaakt voor een schappelijke huurbetaling.

Hoop dat ze hier, zoals gewoonlijk, inferno weer vergeten zijn. 🤔

Deze is ook wel interessant! 😆
Kijk! Dat laatste is goed nieuws! Neem aan dag dit voor de campingen is! Was de afgelopen edities echt een hell. Lange wachtrijen. Hopen dat ze met t boneyard geld ff wat extra blokken inderdaad neerzetten!

Kijk! Dat laatste is goed nieuws! Neem aan dag dit voor de campingen is! Was de afgelopen edities echt een hell. Lange wachtrijen. Hopen dat ze met t boneyard geld ff wat extra blokken inderdaad neerzetten!
Ik ging afgelopen keer vroeg het festival terrein op om daar een rustig plekje te bemachtigen.

Huh? Wat?
Je koopt 100 skullies @ 3,5 (= 350 euro) - die komen op je kaart als 92,10 @ 3,8 (= ook 350 euro) met daar bovenop 7,9 'gratis skullies'.
Ik ga ervanuit dat die gratis inderdaad weer als eerste gebruikt worden, heb nog niet gezocht of dat ergens staat.

Als je skullies terug laat uitbetalen op het einde krjig je dus 3,8 per skullie, met uitzondering van 3,5 euro aan transactiekost.
Wat een hypothetische discussie is dit. Je doet je skullies toch gewoon op en op het einde de dingen achter de komma met meerdere samenleggen om een pint te delen

iemand een idee als ik met mijn account ook skullies op mijn zoon zijn bandje kan zetten,
zodat ik en hij appart een cosumtie kunnen halen.
Is dat dan dat ik een wallet moet toevoegen?

Laatst bewerkt:
iemand een idee als ik met mijn account ook skullies op mijn zoon zijn bandje kan zetten,
Je kreeg vorige jaren 1 QR code per 20 skullies (80 skullies, zijn dan 4 pagina's). Wij hebben die toen onder mekaar verdeeld met het aanmelden aan het omwisselpunt. Zo'n kaart/wallet is om een grote pot aan te leggen op één kaart.

edit: das natuurlijk enkel in voorverkoop. Voor op 'n ander bandje te zetten heb je natuurlijk een 2de account nodig. Want je account is verbonden met je skully acount*

Per minimum aankoophoeveelheid (20) kon dat vorig jaar zeker. In mindere aantallen geen idee

Users who are viewing this thread