Graspop Metal Meeting 2025

Kregen we vorig jaar geen extra skully bij de bestelling? Zit deze nu in de bestelling of is het nu verdwenen. Ik snap er geen drol van.
Soort van. Je betaald nu 3.50 voor 1 skullie en na de verkoop 3.80. Dus je krijgt de "gratis" skullie er bij in de vorm van een prijs reductie (weet niet zeker of het 1=1 gelijk is)

vind het vreemd dat Sleep token een nieuw album gaat droppen 9 mei en daar geen tour aan koppelt in Europa tijdens de zomer
Vind ik ook appart, maar ze staan exclusief op RaR dus kunnen ze zeker niet op graspop verwachten. Misschien nog wel een tour, maar dan zou drze wel erg laat aangekondigd worden.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Wel jammer dat het zo werkt dit jaar.
Vorig jaar dronk/at je de gratis skullies als eerste op. Daarna begon je aan je gekochte skullies.

Ik zie hier nergens dat je nu ook aan je incentive deel als eerste begint.

Je koopt dit jaar dus voor 3,50 per skullie. Je krijgt/geeft uit 3,80 per skullie.
Refund is weer 3,50 per skullie (en ze houden 1 malig 3,50 in als adminkosten)

Vorig jaar dronk/at je de gratis skullies als eerste op. Daarna begon je aan je gekochte skullies.

Je koopt dit jaar dus voor 3,50 per skullie. Je krijgt/geeft uit 3,80 per skullie.
Huh? Wat?
Je koopt 100 skullies @ 3,5 (= 350 euro) - die komen op je kaart als 92,10 @ 3,8 (= ook 350 euro) met daar bovenop 7,9 'gratis skullies'.
Ik ga ervanuit dat die gratis inderdaad weer als eerste gebruikt worden, heb nog niet gezocht of dat ergens staat.

Als je skullies terug laat uitbetalen op het einde krjig je dus 3,8 per skullie, met uitzondering van 3,5 euro aan transactiekost.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123

Volgens mij werkt het inderdaad zoals @nikita zegt exact hetzelfde als vorig jaar. Enige verschil is denk ik dat je 3,50 betaald ipv 3,33
Ik begrijp vooral het vetgedrukte stukje niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Toch ook maar direct een locker gereserveerd.

Ik hoop dat er om 16u nog een post volgt met wat namen maar ik vrees er toch wat voor...

Camping supermarkt is toegankelijk voor alle festivalgangers, met of zonder camping ticket (grappige fout trouwens op de Engelse versie, daar schrijven ze dat ook mensen zonder festival ticket welkom zijn)

En ze schrijven ook nog letterlijk dat de zaterdag tickets hard gaan
"Heb je nog geen ticket voor #GMM25? Koop nu je ticket via Ticketmaster.be! De tickets voor zaterdag 21 juni vliegen de deur uit, dus wees er snel bij."
Nu vraag ik me af. Je moet betalen voor de camping, krijg je dan een los bandje?
Gaat er gecontroleerd worden op een bandje als je de camping opgaat?
En de winkel, ligt die dan buiten de camping, omdat iedereen toegang heeft?

Nu vraag ik me af. Je moet betalen voor de camping, krijg je dan een los bandje?
Gaat er gecontroleerd worden op een bandje als je de camping opgaat?
En de winkel, ligt die dan buiten de camping, omdat iedereen toegang heeft?
Ik zou het echt niet weten. Vorig jaar was er zo een pad tussen twee delen van de camping om van de shuttle bussen naar het festival te gaan hé? Dan zullen ze daar nu nadars rond zetten zeker?

En ik denk dat er geen extra bandje gaat zijn maar dat ze dat op uw chip gaan zetten. Zo zou ik het toch doen als organisatie

Users who are viewing this thread