Graspop Metal Meeting 2025

Skullies, Lockers en Cold Jupiler zijn nu te koop! Heb net een locker gereserveerd. Er lijkt een probleem te zijn met het reserveringsformulier. Ingevoerde tekst is wit en dus niet leesbaar. Kun je makkelijk nazien door de tekst te selecteren. Reserveren werkt dus, enkel is de tekst wit op een witte achtergrond haha.

40 euro voor 24x33 cl koude Jupiler lijkt me ook nog schappelijk voor de camping mensen

Vorig jaar was het nog 3,5 euro in vvk maar wel 20+1 gratis als ik het goed heb onthouden? Is idd wel een stuk duurder nu,

Zeker zien dat we genoeg Cara hebben op de camping!

Vorig jaar was het nog 3,5 euro in vvk maar wel 20+1 gratis als ik het goed heb onthouden? Is idd wel een stuk duurder nu
Klopt inderdaad
Presale: 3,33 naar 3,50
Prijs op het festival zelf: 3,50 naar 3,80
Vind vooral die onderste echt een shocking verhoging
Dit jaar dus extra belangrijk om genoeg skullies te kopen in de presale
Sinds de invoering van cashless heb ik zelf iig nooit meer die hogere prijs betaald

Ik vind Behemoth eigenlijk nog niet zo'n slecht idee. Voor de marquee zijn ze te groot, en op die manier krijgen ze toch de kans om eens een volwaardige show te spelen op Graspop: in het donker. Als Emperor kan, moet Behemoth ook wel kunnen. oké de band is niet op tour, maar als Graspop ze een headlinespot aanbied met extra productie, en Machine Head zelfs bereid is om uit de Verenigde Staten te komen, moet Behemoth toch wel uit Polen willen komen?
Denk dat ze te 'death' zijn voor een headline spot? Een gemiddelde headliner is over het algemeen wat toegankelijker, Behemoth is wel heel hard, donker en death hoor. Op zijn tijd ben ik niet vies van een vleugje death, Behemoth is me wat te extreem.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Duurt die pre-sale tot het festival zelf? Ter compensatie voor dit nieuws geven ze ons vanmiddag dan natuurlijk de rest van de line-up, net als bij het betaalde camping nieuws🤘🤘

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Duurt die pre-sale tot het festival zelf? Ter compensatie voor dit nieuws geven ze ons vanmiddag dan natuurlijk de rest van de line-up, net als bij het betaalde camping nieuws🤘🤘
de voorverkoop loopt van maandag 10 maart 2025 tot en met 15 juni 2025 om 23.59 uur. Vanaf 16 juni 2025 kan je nog steeds Skullies op je account opladen, maar die kosten dan € 3,80 per stuk.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Locker in da pocket.

Wel niet echt handig dat ze in de invulvelden voor uw gegevens een wit lettertype gebruiken waardoor je denkt dat er niks in staat haha.

Camping supermarkt is toegankelijk voor alle festivalgangers, met of zonder camping ticket (grappige fout trouwens op de Engelse versie, daar schrijven ze dat ook mensen zonder festival ticket welkom zijn)

En ze schrijven ook nog letterlijk dat de zaterdag tickets hard gaan
"Heb je nog geen ticket voor #GMM25? Koop nu je ticket via Ticketmaster.be! De tickets voor zaterdag 21 juni vliegen de deur uit, dus wees er snel bij."

Het ziet er wel raar uit. Heb zojuist 100 skillies of hoe heten die dingen in de voorverkoop gekocht.

Het staat dan als 92,10 top-up internet + 7,90 top-up incentive in mijn account. Wat is het verschil?

Het ziet er wel raar uit. Heb zojuist 100 skillies of hoe heten die dingen in de voorverkoop gekocht.

Het staat dan als 92,10 top-up internet + 7,90 top-up incentive in mijn account. Wat is het verschil?
Is denk ik vergelijkbaar met vorig jaar, dan gingen eerst je 'gratis' skullies van je saldo af, en dan pas de rest
Enige verschil is denk ik dat je het incentive deel niet terug kunt krijgen, maar die gaan er ook als eerste af dus is niet echt een probleem
Even nagerekend en de korting die je krijg komt inderdaad neer op 7,9% (0.30 gedeeld door 3.80) dus dat klopt exact
Nu wordt dat dus geboekt als 7.9% korting die je niet mag terugvragen op het eind, in plaats van die 20+1 skully waarbij je die ene 'gratis' skully niet mocht terugvragen

Users who are viewing this thread