Rock Werchter 2025

Ik vind het net verfrissend als ik een affiche zie met namen die ik niet ken. Nu heb ik een dik half jaar de tijd om gans die affiche eens te beluisteren en om terug wat pareltjes te ontdekken. Het verrruimt nét uw muzieksmaak/kennis.
Helemaal mee eens en er staan echt bizar veel parels op die line up. Qua headliners doet het me persoonlijk ook niet veel buiten LCD Soundsystem, maar goed, volgens mij draait het daar ook niet zo om.

Als je effectief een bron hebt, dan zou ik er zorgzaam mee om gaan en niet onmiddellijk overbevragen ;-). Ze hebben daar serieuze tentakels in Mechelen als het moet.
LP is geen moeilijke. Maar Bryan Adams, niet als headliner meer, is toch serieuze info mocht dit kloppen.
Enthousiasme in toom houden, boodschap begrepen 😂

Ik vind het net verfrissend als ik een affiche zie met namen die ik niet ken. Nu heb ik een dik half jaar de tijd om gans die affiche eens te beluisteren en om terug wat pareltjes te ontdekken. Het verrruimt nét uw muzieksmaak/kennis.
Ik heb de grotere namen van daar eens beluisterd en het is niet voor mij dat festival denk ik dan.

Ik luister ook altijd de namen die ik niet ken van een festival waar ik heen ga en zo ontdek je inderdaad vaak leuke verrassingen.

Helemaal mee eens en er staan echt bizar veel parels op die line up. Qua headliners doet het me persoonlijk ook niet veel buiten LCD Soundsystem, maar goed, volgens mij draait het daar ook niet zo om.
bij mij is het dan net omgekeerd, ik ken een LCD Soundsystem en een FKA Twigs dan weer niet maar de andere headliners zoals Chappell Roan, Charli XCX en Sabrina Carpenter dan wel

Sommige mannetjes roepen meteen 'POP' op Facebook als het geen AC/DC, Rammstein, Limp Bizkit of één van de andere vijf oude bands is die ze kennen.

Hetzelfde soort mannetjes die bij de Linkin Park aankondiging voorspelbaar gaan roepen op Facebook dat het niet hetzelfde is zonder Chester.
Of die gaan roepen dat Linkin Park geen echte rock is. Hun aankondiging in 2011 heeft lang bij de meest negatieve gehoord als het om Facebook-comments gaat.

bij mij is het dan net omgekeerd, ik ken een LCD Soundsystem en een FKA Twigs dan weer niet maar de andere headliners zoals Chappell Roan, Charli XCX en Sabrina Carpenter dan wel
Ah kijk, mooi hoe smaken verschillen. Vooral de undercard vind ik stacked met bekende en onbekendere namen. High vis, black country new road, chat pile, denzel curry, fontaines dc, idles, jamie xx, paul kalkbrenner, turnstile, wet leg, squid, the dare, tramhaus, tv on the radio, parcels om de namen die mij direct in het oog sprongen te noemen.

En dan ook nog Magdalena bay, clairo, haim, beabadoobee, beach house, ahohni, caribou, floating points, waarmee ik wat minder bekend ben.

En dan kan het ontdekken ook nog eens beginnen, serieuze overweging voor dit jaar.

Edit: ik dwaal af van topic, maar goed, hierbij ook direct de hoop op een groot aantal van deze namen voor RW, genoeg mogelijkheden zo lijkt.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: koekroeck en Yerko_music
Of die gaan roepen dat Linkin Park geen echte rock is. Hun aankondiging in 2011 heeft lang bij de meest negatieve gehoord als het om Facebook-comments gaat.
Komt ook omdat iedereen toen uitging van Foo Fighters.

Werchter ging zelfs zover dat het op hun socials toen melding heeft gemaakt dat deal met Foo’s niet kon worden gemaakt omwille van hun grote shows datzelfde weekend in de UK. Was ongezien eigenlijk.

Waar zou een groep als Bad Nerves terechtkomen ?
Is dat nog een groep voor Slope of al 'te groot' ?
Was voorprogramma van Nothing But thieves en vond ze daar echt top

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Sommige mannetjes roepen meteen 'POP' op Facebook als het geen AC/DC, Rammstein, Limp Bizkit of één van de andere vijf oude bands is die ze kennen.

Hetzelfde soort mannetjes die bij de Linkin Park aankondiging voorspelbaar gaan roepen op Facebook dat het niet hetzelfde is zonder Chester.
Is ook niet hetzelfde 😉

• Leuk
Waarderingen: triarc

Users who are viewing this thread