Rock Werchter 2025

Wordt nogal een heftige dag om Olivia Rodrigo te zijn. Zou die dag ook al op Glastonbury staan volgens de geruchten.

Denk dat ze sowieso wel op Werchter zal vertoeven. Als het niet RW25 is zal het wel Boutique worden zeker?
Tbf, I was told ORod on 27th and SC the following Saturday however someone on efests has just literally said he was told the opposite. So we shall see.

Dat Olivia Rodrigo optreedt als headliner op Rock Werchter is wat mij betreft zeer waarschijnlijk. De enigste vrije plaatsen op RW zijn donderdag en zondag. Een line-up met donderdag Olivia Rodrigo, vrijdag Green Day, zaterdag Sam Fender en zondag Linkin Park lijkt me de meest waarschijnlijke met voldoende afwisseling tussen pop en rock. Lijkt me wel logisch dat de agent van een grote muzikante wel eerder een zaterdag wenst te headlinen (meer verkochte tickets) dan een vrijdag. Nog een paar weken en we kennen alle headliners RW en hopelijk nog wat meer.
Het is de bedoeling dat die artiesten de tickets verkocht krijgen he

Het is de bedoeling dat die artiesten de tickets verkocht krijgen he

Sam Fender is mss een kleine headliner maar had wel op een dag 16.000 man naar een Brusselse betonnen bunker kunnen lokken als hij had gewild. Gooi daar Linkin Park en Olivia Rodrigo bij die zowat de grootste ticketsellers van 2024 zijn plus een Green Day die een vaste waarde is bij de trouwe dertig plus crowd en dat festival verkoopt moeiteloos uit.

Iedereen is hier zo zeker dat het Olivia wordt... Sinds wanneer is een vrouwelijke popnaam als headliner een verplichting geworden? Dit jaar had je Dua Lipa, vorig jaar had je gewoon Mumford&sons, RHCP, Muse en Arctic Monkeys als headliners waar geen enkele popnaam tussen staat. Stuur Olivia maar naar pennenzakkenrock

Users who are viewing this thread