Rock Werchter 2025

greenday - LP - Olivia rodrigo - sam fender is toch zwak voor 50 jaar RW. Kan aan mij liggen aangezien ik rodrigo heb moeten opzoeken.

Zwak weet ik niet, maar denk niet dat het dat gaat worden.

Heel blij met Green Day, nog meer met Sam Fender, al had ik hem niet meteen als HL verwacht (maar gaat het zeker waarmaken).

Linkin Park hoeft niet voor mij, maar zou wel een logische boeking zijn.

4de HL wordt volgens mij niet Rodrigo (ken ik helemaal niet) of Billie Eilish. Verwacht daar eerder een Pearl Jam (geen aanwijzingen behalve nieuw album 2024) of een andere grote Werchter-naam (Nick Cave, Muse, ???)

Verder hoop ik nog op Vampire Weekend, Weezer, Stereophonics, Channel Zero (afscheid), en de Heideroosjes en vele nieuwe ontdekkingen.

Sowiso 4 dagen goeie muziek.

Vind ik net heel sterk. Veel gitaren, oude populaire rotten, hype rond LP, aanstormend talent en een vd populairste popnamen. Al zou ik Olivia geen pure pop noemen bij momenten. En op Sam na allemaal namen die er niet recent stonden. Met een stevige undercard verkoopt dat gewoon uit. En het is niet dat er veel andere namen voorlopig op tour zijn.
Met die 4 headliners verkoop je niet gegarandeerd uit hoor dan moet er echt een stevige undercard komen

Met die 4 headliners verkoop je niet gegarandeerd uit hoor dan moet er echt een stevige undercard komen
Wat ik ook zeg. Maar los van Fender, hoewel die dus ook makkelijk een ING Arena zou uitverkopen, zijn het drie namen die vlotjes een of meerdere Sportpaleizen uitverkopen en dus goed voor dagtickets. Er zijn daarnaast ook nog 96-tal andere namen.

• Leuk
Waarderingen: frank foert
Verder kondigt Arsenal nieuw album aan. Staan week ervoor in De Roma. Ideale opwarmer voor Werchter waar ze graag geziene gast zijn. Ook al is het ondertussen al even geleden. Perfect voor The Barn als voorlaatste act.

Verder kondigt Arsenal nieuw album aan. Staan week ervoor in De Roma. Ideale opwarmer voor Werchter waar ze graag geziene gast zijn. Ook al is het ondertussen al even geleden. Perfect voor The Barn als voorlaatste act.

Zelfde scenario als met dEUS dit jaar. Overvolle barn en een alom geliefde Belgische band die weer even boven zichzelf uitstijgt. Het gaat estupendo zijn.

Zou prima kunnen, maar Arsenal is buiten België (in NL bijvoorbeeld) een heel stuk minder bekend/populair dan dEUS.

Ik heb sowieso het gevoel dat die, van Cactus tot Zottegem en de Lokerse, weer overal gaan zijn. Mij boeit het allemaal een stuk minder sinds Paulien Mathues er niet meer in zit, die tilde die band vocaal echt wel naar grotere hoogtes.

Vind ik net heel sterk. Veel gitaren, oude populaire rotten, hype rond LP, aanstormend talent en een vd populairste popnamen. Al zou ik Olivia geen pure pop noemen bij momenten. En op Sam na allemaal namen die er niet recent stonden. Met een stevige undercard verkoopt dat gewoon uit. En het is niet dat er veel andere namen voorlopig op tour zijn.
Als ik via Google zoek in welke leeftijdscategorie de meeste fans van Olivia Rodrigo vallen, dan is dat tussen de 12 en 20 jaar oud.
Dus een groot voordeel is dat veel fans van Olivia Rodrigo waarschijnlijk hun vader of moeder mee moeten nemen als begeleiding, dus die ticketverkoop gaat twee keer zo hard!

• Haha
Waarderingen: frank foert
Zou dit, gezien de geruchten een mogelijkheid zijn:

Do: (…..)-Fontaines DC - Linkin Park

Vr: Turnstile - (……) - Green Day

Za: Noah Kahan -Olivia Rodrigo - Sam Fender

Zo: verassing

Als ik via Google zoek in welke leeftijdscategorie de meeste fans van Olivia Rodrigo vallen, dan is dat tussen de 12 en 20 jaar oud.
Dus een groot voordeel is dat veel fans van Olivia Rodrigo waarschijnlijk hun vader of moeder mee moeten nemen als begeleiding, dus die ticketverkoop gaat twee keer zo hard!
Voila ;)

Maar overtuigd dat het geen kindertuin wordt, als ze komt. Zelfs Studio Brussel draait ze uitvoerig en deed het goed in Afrekening.

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Waar zou Lizzy McAlpine komen van positie? Ik vraag dit aangezien haar show van vorst nationaal naar de roma is moeten verplaatsen

Users who are viewing this thread