Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Of allebei 90 minuten. Hebben wel grotere namen op Werchter als coheadliner gestaan.
Grootste naam is ook lang niet altijd de afsluiter. Coheadliner worden meestal ook niet als coheadliner aangekondigd, maar beiden als headliner. Zelfs het woord headliner gebruikt RW niet altijd.
Lijkt me logisch dat ze niet Olivia nog voor Sam zetten, maar wel een iets klassiekere grote naam nog. Nick Cave zou een logische zijn, maar tourt niet denk ik.
Lijkt me logisch dat ze niet Olivia nog voor Sam zetten, maar wel een iets klassiekere grote naam nog. Nick Cave zou een logische zijn, maar tourt niet denk ik.
Die combinatie zou wel echt om van te smullen zijn, én een van de weinige avonden dat ik sowieso aan de Main zou doorbrengen. Hopen en bidden dat Nick Cave toch neerdaalt aan de Haachtsesteenweg!
In het genre "pop-vrouwen", wat denken we hier van een Tate McRae? Weet niet wat zij en haar management wensen, maar combo met Sammeke op zaterdag zou ik wel gedurfd vinden! Zet ervoor/ertussen dan iets als Keane of KoL en het is een boeiend geboekte dag Ik erken dat Dua Lipa hier nog boven staat qua status, en terecht, maar als een act zoals Dua er succesvol kan staan dan ben ik geneigd dit ook te stellen over Tate.
Denk toch eerder vrijdag. green day was vrijdag en dat is eigenlijk de standaard dag alleen sam was donderdag omdat de dag erop een feestdag was in België
Denk toch eerder vrijdag. green day was vrijdag en dat is eigenlijk de standaard dag alleen sam was donderdag omdat de dag erop een feestdag was in België
Is dit dan enkel in ons Belgenlandje een feestdag en bv. niet bij onze Noorderburen? Leefde in de illusie dat Allerheiligen (1nov) wel een "algemene" feestdag is in de Westerse EU...
Is dit dan enkel in ons Belgenlandje een feestdag en bv. niet bij onze Noorderburen? Leefde in de illusie dat Allerheiligen (1nov) wel een "algemene" feestdag is in de Westerse EU...
Post van RW gister op FB over Sam Fender als headliner "Started at the Slope, now we're here" Ik weet dat het niet zo bedoeld is vanuit RW, maar ik vind het toch wel een heerlijke post tegen alle mensen die tegen SF zijn als headliner, Reacties blijven maar binnenstromen van dat zure volk haha