Rock Werchter 2025

Maar zo'n vraag valt toch niet serieus te nemen? Je hoort duidelijk gitaren bij OR. Ook live zie en hoor je gitaren. Waarschijnlijk niet het type gitaarsound dat jij prefereert, maar er zijn gitaren.
Je mag het niks vinden hè of hé voor de Vlamingen.
In dat lied van hierboven duidelijk wel ja.

In de top 3 op spotify niet.

Mja.
Nee, sorry. Niet overtuigd.
Geen sorry nodig;)

Voor mij is het ook nog een mja.
"Good 4 u" is zo'n nummer waarbij ik doorgaans wegmanouvreerde op de radio. "Te blij-poppig" om het even zo te noemen. Aan de andere kant; veel dua lipa muziek kan me wél bekoren. En hoe pop is dat.
Ik ga het af en toe eens luisteren om me wat te verdiepen. Wie weet toch meer match dan gedacht. Offff ik wacht nog even af of ze überhaupt komt....
Nu eerst het nieuwe album van The Cure weer van voor tot achter, dat is alvast een gemis op de festivals in 2025 zeg.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Ergens anders overmorgen in ieder geval wel......
Bekijk bijlage 11004
Primavera Sound Porto heeft wel steeds een prima programma maar meer in de stijl van Best Kept Secret dan Werchter als je de grote namen bekijkt van de vorige twee edities. Enkel Roisin Murphy en PJ Harvey kwamen later op Werchter 2024 spelen. Kan wel interessant zijn om te kijken naar Live is Live namen.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Zelfde scenario als met dEUS dit jaar. Overvolle barn en een alom geliefde Belgische band die weer even boven zichzelf uitstijgt. Het gaat estupendo zijn.
Het verschil is dat Arsenal evenveel 'haters' heeft als liefhebbers. Bij dEUS heb je meer een publiek dat gematigder is.
Ik zit iig niet op Arsenal te wachten. Heeft me nooit kunnen overtuigen en ook al zeker niet live. Heel erg afgelikt allemaal...

Een Frans festival, la nuit de l'erdre, heeft Sting op donderdag 3 juli als headliner en de Black Keys op zondag 6 juli.
Waarom lees ik nu la nuit de merde?
Waarschijnlijk doordat ik nog met Arsenal in mijn hoofd zat... 😁

Ik zie Sting echt nog verschijnen hier in mijn achtertuin (Rock Zottegem) en niet op iets van Werchter. Als het niet voor te headlinen is, gaat ie niet komen vrees ik 😉
Laat ons hopen van niet, seg.
Maar kans lijkt mij klein, als de agents wat hun huiswerk maken...

Cactus voor Sting lijkt me ook wel wat.
En idem, laat ons hopen van niet, seg.
Maar als ze TWOD kunnen binnenhalen en betalen, tja...

Maar zo'n vraag valt toch niet serieus te nemen? Je hoort duidelijk gitaren bij OR. Ook live zie en hoor je gitaren. Waarschijnlijk niet het type gitaarsound dat jij prefereert, maar er zijn gitaren.
Je mag het niks vinden hè of hé voor de Vlamingen.
Bij Pommelien Thijs ook, dus OR is de Pommelien Thijs van Disney?

Even over Olivia Rodrigo, ik lees al paar keer dat ze een act is die gitaar liefhebbers eventueel kan bekoren.

Ik denk dat ik dan de verkeerde liedjes geprobeerd heb want erg veel vind ik er voorlopig niet aan.
Misschien dat liedjes als 'ballad of a homeschooled girl', 'so american' of 'brutal' wat meer in de smaak vallen?

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music

Users who are viewing this thread