Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind 'Stick Season' echt de grootste oorwurm die er is. Die hoor je in elke winkel en minimaal 3x per dag op kantoor voorbij komen. Verschrikkelijk irritant nummer.
Noah Kahan is gewoon de James Blunt of Passenger van 2024. Een monsterhit scoren waarmee hij plots doorgroeit naar een headline status en voor tienduizenden mag spelen, maar tenzij hij Ed Sheeran-gewijs er nog een paar van die zeemzoete plakkers uitgooit die het goed doen op een romantische Insta-reel gaat dat momentum even snel weg ebben als het gekomen is. Nu staat hij in Hyde Park, binnen tien jaar in een tent in Moen of Ingelmunster. Die vibe.
Larkin Poe. Sinds kort leren kennen via het nummer Bluephoria (leuke gitaren in het nummer). Komen in november '25 ook naar De Roma in Antwerpen.
Zou wel een mooie naam voor de Slope kunnen zijn.
Larkin Poe. Sinds kort leren kennen via het nummer Bluephoria (leuke gitaren in het nummer). Komen in november '25 ook naar De Roma in Antwerpen.
Zou wel een mooie naam voor de Slope kunnen zijn.
Dat zou nog beter zijn dan. Ik ben ze maar net aan het leren kennen.
Ik zag dat ze afgelopen maand het voorprogramma deden voor Kaleo. Jammer zijn ze komende maandag niet mee aanwezig in de AB met hen.
KALEO is voor mij ook wel een band die mag terugkeren. Maar betwijfel of ik nog recht van spreken heb, aangezien ik in september bij Noah Kahan ben geweest
KALEO is voor mij ook wel een band die mag terugkeren. Maar betwijfel of ik nog recht van spreken heb, aangezien ik in september bij Noah Kahan ben geweest
Ze komen 11/11 naar de AB, volledig uitverkocht (waar ik net te laat voor was om tickets te scoren), zouden ze inderdaad wel eens kunnen verwacht worden op RW (of Live s Live)