Rock Werchter 2025

Een Mumford & Sons van den Aldi heb ik altijd het gevoel als ik die hoor voorbijkomen
Oei, en Mumford & Sons was al niet bepaald Delhaize premium materiaal.

Los van dit: wat een random stel namen heeft BST Hyde Park toch dit jaar. Zach Bryan, Hugh Jackman en Noah Kahan.

• Haha
Waarderingen: PK82
Ik vind 'Stick Season' echt de grootste oorwurm die er is. Die hoor je in elke winkel en minimaal 3x per dag op kantoor voorbij komen. Verschrikkelijk irritant nummer.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Q Music op kantoor is wel een goede reden om van job te veranderen.

had het nummer nog nooit gehoord. Ook nog nooit van de beste man gehoord. Verbazing alom dat die dan kans maakt om een barn te headlinen.

Dat zijn The Pierce Brothers!
Happy Married At First Sight GIF by Lifetime

Q Music op kantoor is wel een goede reden om van job te veranderen.

had het nummer nog nooit gehoord. Ook nog nooit van de beste man gehoord. Verbazing alom dat die dan kans maakt om een barn te headlinen.
Nee, gaat erom dat ie ideaal zou zijn voor headliner The Barn, maar dat ie wellicht veel hoger zal krijgen op heel wat festivals :p

Noah Kahan is gewoon de James Blunt of Passenger van 2024. Een monsterhit scoren waarmee hij plots doorgroeit naar een headline status en voor tienduizenden mag spelen, maar tenzij hij Ed Sheeran-gewijs er nog een paar van die zeemzoete plakkers uitgooit die het goed doen op een romantische Insta-reel gaat dat momentum even snel weg ebben als het gekomen is. Nu staat hij in Hyde Park, binnen tien jaar in een tent in Moen of Ingelmunster. Die vibe.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Joslittel
Larkin Poe. Sinds kort leren kennen via het nummer Bluephoria (leuke gitaren in het nummer). Komen in november '25 ook naar De Roma in Antwerpen.
Zou wel een mooie naam voor de Slope kunnen zijn.

Oei, en Mumford & Sons was al niet bepaald Delhaize premium materiaal.

Los van dit: wat een random stel namen heeft BST Hyde Park toch dit jaar. Zach Bryan, Hugh Jackman en Noah Kahan.
Gochja, dat is altijd al geweest hoor. Het zijn allemaal ééndagsfestivals he.

Slope? Dat wordt toch gewoon rond het avondeten in Klub C of ergens begin van de dag in de Barn? Het is niet alsof ze dusdanig klein zijn.
Dat zou nog beter zijn dan. Ik ben ze maar net aan het leren kennen.
Ik zag dat ze afgelopen maand het voorprogramma deden voor Kaleo. Jammer zijn ze komende maandag niet mee aanwezig in de AB met hen.

KALEO is voor mij ook wel een band die mag terugkeren. Maar betwijfel of ik nog recht van spreken heb, aangezien ik in september bij Noah Kahan ben geweest 🫣

KALEO is voor mij ook wel een band die mag terugkeren. Maar betwijfel of ik nog recht van spreken heb, aangezien ik in september bij Noah Kahan ben geweest 🫣
Ze komen 11/11 naar de AB, volledig uitverkocht (waar ik net te laat voor was om tickets te scoren), zouden ze inderdaad wel eens kunnen verwacht worden op RW (of Live s Live)

Users who are viewing this thread