Rock Werchter 2025

Lagwagon past toch totaal niet op Rock Werchter?

De enige opties qua grote festivals in die periode in België lijken me Graspop, Sjock, Rock Herk of Dour.

Zitten hier alle headliners bij ? want dit is echt nog veel magerder dan Barcelona daar was het heel jong maar wel echt de gehyped namen hier mis je Sabrina en Chappell al

Zijn die echt zo populair dat die zo'n metaldag daar kunnen aanvoeren?
dat lijkt me niet, maar wel moeilijk te zeggen aangezien ze sinds 2010 niet meer in een zaal hebben gespeeld in België
ook geen idee meer hoe veel volk er was op Graspop laatste keer. weet alleen dat men hier weinig positiefs te zeggen had over die show toen

dat lijkt me niet, maar wel moeilijk te zeggen aangezien ze sinds 2010 niet meer in een zaal hebben gespeeld in België
ook geen idee meer hoe veel volk er was op Graspop laatste keer. weet alleen dat men hier weinig positiefs te zeggen had over die show toen
Vond het op Pukkelpop 2013 ook maar mwa, maar blijkbaar hebben ze zich zwaar herpakt, dus eigenlijk wel benieuwd.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Deftones word toch best gehyped op tiktok had ik ergens voorbij zien komen. Heb zelf geen tiktok dus zou het niet weten haha

Users who are viewing this thread