Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zitten hier alle headliners bij ? want dit is echt nog veel magerder dan Barcelona daar was het heel jong maar wel echt de gehyped namen hier mis je Sabrina en Chappell al
Zitten hier alle headliners bij ? want dit is echt nog veel magerder dan Barcelona daar was het heel jong maar wel echt de gehyped namen hier mis je Sabrina en Chappell al
dat lijkt me niet, maar wel moeilijk te zeggen aangezien ze sinds 2010 niet meer in een zaal hebben gespeeld in België
ook geen idee meer hoe veel volk er was op Graspop laatste keer. weet alleen dat men hier weinig positiefs te zeggen had over die show toen
dat lijkt me niet, maar wel moeilijk te zeggen aangezien ze sinds 2010 niet meer in een zaal hebben gespeeld in België
ook geen idee meer hoe veel volk er was op Graspop laatste keer. weet alleen dat men hier weinig positiefs te zeggen had over die show toen
Snap je opmerking maar toch denk ik dat dit best zou werken voor RW en juist dan compleet wat anders programeren in de barn bv dat is toch juist de charmen van RW. Maar waarschijnlijk als ze überhaupt alle 3 komen zullen ze verdeeld worden over de dagen denk ik
Heb zelf ook geen tiktok maar krijg altijd een allergische reactie als ik dit hoor of lees. Zie het al helemaal gebeuren dat de helft van het publiek dan 1 nummer kent via tiktok en verder voor zich uit staat te staren.