Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee denk ik ook niet, vrijdag is ook vaak de dag dat ze artiesten aankondigen. Hoop eigenlijk dat het volgende nieuws over het dagprogramma gaat, gaat mij eerder over de streep trekken als de headliners nu de eerste 2 voor mij prima zijn.
Voor 2023 kregen we losse aankondigingen van Stromae, Arctic Moneys, QOTSA, Fred Again, Muse, Rosalia, CATQ, Stormzy, OATW en Red Hot Chili Peppers. Allemaal aan een hoog tempo.
Voor 2023 kregen we losse aankondigingen van Stromae, Arctic Moneys, QOTSA, Fred Again, Muse, Rosalia, CATQ, Stormzy, OATW en Red Hot Chili Peppers. Allemaal aan een hoog tempo.
Je moet natuurlijk goeie/grote namen hebben om ze apart te kunnen aankondigen, zodat er niet teveel kritiek op facebook komt. beter 1 keer kritiek op een pakketje ivm 5 keer apart kritiek.
Noah Kahan is natuurlijk vlot een Barn headliner, maar als je al BST mag headlinen, dan ga je toch meer eisen? Ook zeker dat die op bepaalde Europese festivals gewoon zijn zin krijgt en daar ook mag headlinen.
Je moet natuurlijk goeie/grote namen hebben om ze apart te kunnen aankondigen, zodat er niet teveel kritiek op facebook komt. beter 1 keer kritiek op een pakketje ivm 5 keer apart kritiek.
Je kan het ook anders zien natuurlijk: als er nu kritiek komt op 1 bepaalde naam kan je die makkelijk 'counteren' met het delen van een andere naam, dus door verschillende momentjes te creëren. Los daarvan spreek ik ook vooral over wat ik zelf het leukst vind hoor.
Maar ja, je moet vooral de namen ervoor hebben inderdaad. Neem vorig jaar: het zou nogal onnozel aanvoelen om een Greta Van Fleet, Royal Blood, Khruangbin of Janes Addiction een losse aankondiging te geven. Daarvoor hebben deze namen toch allemaal te weinig status/slagkracht. Hopelijk is die laag een stuk sterker volgend jaar, maar tot nu toe ziet het er naar uit dat we een tweede jaar op rij een headliner/grote namen armoede hebben.
En misschien is dat wel een symptoom van nieuwe tijden waarin RW niet meer Jenga zal kunnen spelen met hun headliners.
Noah Kahan is natuurlijk vlot een Barn headliner, maar als je al BST mag headlinen, dan ga je toch meer eisen? Ook zeker dat die op bepaalde Europese festivals gewoon zijn zin krijgt en daar ook mag headlinen.
Ja, vraag me af hoe dat gekomen is eigenlijk. Lijkt me niet dat die bij ons veel gedaan heeft toch? Of het moet op Q Music zijn, ver buiten mijn bubbel.
Ja, vraag me af hoe dat gekomen is eigenlijk. Lijkt me niet dat die bij ons veel gedaan heeft toch? Of het moet op Q Music zijn, ver buiten mijn bubbel.
Ik moet duidelijk eens wat minder spotify luisteren en meer naar de radio. Voor mij is dat een totaal onbekende artiest.
Ook een Rodrigo Gabriela is mij een raadsel hoe zij (voor mij) ineens als een headliner gebombardeerd kan worden.
Maar ik laat me graag verrassen. Afgelopen jaar meerdere bands ontdekt zoals The Southern River Band, Palaye Royal, Bad Omens (op voorhand dan),...
Zoals in 2023 ook Sam Fender.
Ik ben geen fan van Noah. Beetje Moah. Maar het is wel radiovriendelijk inderdaad.
Betreft namen lossen; nu nog 2 headliners in 2 weken (deze en volgende) Plus voor de voorverkoop start nog 1 of 2 sub's plus een pakketje zou tof zijn.
Ik ken het niet, maar zie inderdaad dat dit zogenaamd zijn grootste hit is. Niets mis mee verder. Popmuziek in lijn met pakweg James Bay, Dermot Kennedy, Rag n Bone Man, Lewis Capaldi, Tom Odell, Teddy Swims en consorten. Oftewel: 1 moer grote hit scoren, dan nog 1 a 2 halve hitjes en daar sindsdien nog verder op teren zonder mensen er echt mee te storen, maar ook niet echt op te vallen.