Rock Werchter 2025

Een Frans festival, la nuit de l'erdre, heeft Sting op donderdag 3 juli als headliner en de Black Keys op zondag 6 juli. Twee kanshebbers voor TW Classic of Rock Werchter? Laatste optreden van the Black Keys was in 2023 Rock Werchter op een vrijdag op de main iets na 19h.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: charl15
Een Frans festival, la nuit de l'erdre, heeft Sting op donderdag 3 juli als headliner en de Black Keys op zondag 6 juli. Twee kanshebbers voor TW Classic of Rock Werchter? Laatste optreden van the Black Keys was in 2023 Rock Werchter op een vrijdag op de main iets na 19h.
Ik zie Sting echt nog verschijnen hier in mijn achtertuin (Rock Zottegem) en niet op iets van Werchter. Als het niet voor te headlinen is, gaat ie niet komen vrees ik 😉

Black Keys dit jaar in de Ziggo gezien en inderdaad ook die editie in 2023 nog in het voorvak gestaan op RW, maar ik ben er toch wel achter dat ik de Black Keys een fantastische luisterband vind (zelfs een tijdje m'n meest beluisterde band op Spotify geweest), maar live mis ik altijd net dat beetje pit ofzo.

Spiritbox stond inderdaad al in 2022 en 2023 op Graspop, zou niet verkeerd zijn om die eens op Werchter te zetten ipv Graspop.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Een spiritbox is meer iets voor graspop maar zou die niet ook een keer de overstap maken naar Rock Werchter is toch redelijk toegankelijk en al 2x ( uit me hoofd) op Graspop gestaan
Spiritbox stond inderdaad al in 2022 en 2023 op Graspop, zou niet verkeerd zijn om die eens op Werchter te zetten ipv Graspop.

Stonden vorig jaar bijvoorbeeld ook al op Lowlands, dus die kunnen zeker een keer op Rock Werchter staan. Sterker nog: als fan van de band zou ik het toejuichen als ze dat komend jaar gaan doen, nadat ik ze eerst tweemaal op Graspop en daarna nog een keer op Alcatraz heb gezien. Zichzelf bewijzen voor een wat meer mainstream publiek helpt denk ik alleen maar naar hopelijk in de toekomst een status als (sub)headliner voor de metalfestivals.

(En mochten ze dan ook nog eens worden geplaatst bij Linkin Park, dan kom ik ze waarschijnlijk voor het vierde jaar op rij aanmoedigen).

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Black keys hebben me in zaal, wel kleiner als ziggo, altijd kunnen overtuigen.
Maar op een festival eigenlijk nog nooit…

Even over Olivia Rodrigo, ik lees al paar keer dat ze een act is die gitaar liefhebbers eventueel kan bekoren.

Ik denk dat ik dan de verkeerde liedjes geprobeerd heb want erg veel vind ik er voorlopig niet aan.

• Haha
Waarderingen: frank foert
Even over Olivia Rodrigo, ik lees al paar keer dat ze een act is die gitaar liefhebbers eventueel kan bekoren.

Ik denk dat ik dan de verkeerde liedjes geprobeerd heb want erg veel vind ik er voorlopig niet aan.
Ik ben ook wat aan het luisteren nu. Kom hierop:
"Bad idea Right"

Het zijn geen Wes Borland riffs, maar ik bespeur hier wel de hier gesuggereerde pop-punk.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Mijn vraag was wel serieus.
Maar zo'n vraag valt toch niet serieus te nemen? Je hoort duidelijk gitaren bij OR. Ook live zie en hoor je gitaren. Waarschijnlijk niet het type gitaarsound dat jij prefereert, maar er zijn gitaren.
Je mag het niks vinden hè of hé voor de Vlamingen.

Users who are viewing this thread